Nya skärmdumpar från Warhammer Online

Medlem
Nya skärmdumpar från Warhammer Online

Ser riktigt bra ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vet inte varför... men det påminner mig lite om WoW. Fast snyggare.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Vet inte varför... men det påminner mig lite om WoW. Fast snyggare.

ELLER så påminner WoW om Warhammer...som dock dök upp en del år tidigare


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Zerpent:

Vet inte varför... men det påminner mig lite om WoW. Fast snyggare.

ELLER så påminner WoW om Warhammer...som dock dök upp en del år tidigare

Precis, varför är det så svårt att fatta att WH kom först? Hmm, det måste vara för att WoW blev så mkt populärare än WH-spelen. Suck.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

EA, inte intresserad.


signatur
Medlem

WH spelen har en enorm fanbase faktiskt - datorspelen har kanske inte warcrafts fanbase, men boardgame/rpgna har det

Gullefjun:
Nej man kan stirra upp sig över att det är EA...men enligt vad man läst så ska inte EA ha så mycket att göra med det utan Mythic ska kontrollera det själv. (iofs har man hört det förrut).
Jag irriterar mig också på EA, men jag tänker inte påstå att jag inte kommer spela WH bara för att EA kontrollerar det... har själv spelat Warhammer Fantasy rpg sen 1987 och kommer skita ner mig i lycka när jag loggar in första gången i WHO. (Sen att Mythic utvecklar spelet gör inte saken bättre...daoc rockar)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är pvp ens i närheten av att vara lika bra som det var i DAoC så är det ett givet köp :). Mythic har inte gjort mig besviken tidigare...

Medlem

Förhoppningsvis kan EA ägandet bidra med en stor budget till vidare utveckling av WHO


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Zerpent:

Vet inte varför... men det påminner mig lite om WoW. Fast snyggare.

Här är ett jämförelse screenshot:

http://img227.imageshack.us/img227/7281/warvswow6te.jpg

Medlem

inte bara snyggare - mindre barnsligt också.
Tack för den bilden wobbler, alltid kul att jämföra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelar väl ingen roll om Warhammer kom före? WoW kom före W.A.R alltså ser det ut som WoW

Medlem

Det gör det ju visst, med tanke på att dom faktiskt erkänt att dom tagit det mesta inspirationen från WH...men jag fattar hur du menar


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

WH spelen har en enorm fanbase faktiskt - datorspelen har kanske inte warcrafts fanbase, men boardgame/rpgna har det

Gullefjun:
Nej man kan stirra upp sig över att det är EA...men enligt vad man läst så ska inte EA ha så mycket att göra med det utan Mythic ska kontrollera det själv. (iofs har man hört det förrut).
Jag irriterar mig också på EA, men jag tänker inte påstå att jag inte kommer spela WH bara för att EA kontrollerar det... har själv spelat Warhammer Fantasy rpg sen 1987 och kommer skita ner mig i lycka när jag loggar in första gången i WHO. (Sen att Mythic utvecklar spelet gör inte saken bättre...daoc rockar)

EA i all ära men Mythic har inte heller vart en särskilt bra på att underhålla MMOs. Hur som helst så kommer det alltid vara EA som drar det sista strået, och det bådar inte gott.


signatur
Inaktiv

Personligen välkomnar jag allt som har en chans att utmana WoW. Av det jag läst, sett och hört om WH: AoR så verkar det väldigt lovande!


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

1
Skriv svar