Half-life 2 till Xbox 360 och Playstation 3

Robot
Half-life 2 till Xbox 360 och Playstation 3
Flakmonkey
Half-life 2 till Xbox 360 och Playstation 3

Tror nog det kan passa konsol rätt bra, inte alltför avancerade kontroller och långsamt tempo... inte lirat Episode 1 heller, så kan ju bli trevligt att spela igenom allt huvudspelet igen och sen ta episoderna

Inaktiv

orka köpa Ps3 och få grafik från 1998

HL2 och de första två episoderna? Värt att inte vänta med släpp tills de kan släppa alla tre episoderna samtidigt?

Medlem

Finns ju redan till Xbox oxo, det missade nog många. Där fungerade spelet ganska bra. Hoppas dom pressar upp grafiken litegranna.

Medlem
Skrivet av F3D:

orka köpa Ps3 och få grafik från 1998

HL2 kom ut slutet av 2004 och har patchats och snyggats till även därefter så många gånger att listan skulle bli för lång för att få plats i denna post. Min gissning är att de kommer snygga till det ännu mer.
Grafiken och effekterna i HL2 håller mkt hög klass än idag.

Medlem

lol, spelet har sämst grafik till xbox och hackar anus ibland....
t.ex när man kommer ut ur tågstationen till stan i början av spelet...


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Sergej:

lol, spelet har sämst grafik till xbox och hackar anus ibland....
t.ex när man kommer ut ur tågstationen till stan i början av spelet...

Nu är det inte versionen till Xbox de kommer släppa en gång till utan en ny version till 360 och PS3 och de två konsollerna kommer nog kunna hantera HL2 så bra som det går.

Skrivet av g4bb3h:

HL2 kom ut slutet av 2004 och har patchats och snyggats till även därefter så många gånger att listan skulle bli för lång för att få plats i denna post. Min gissning är att de kommer snygga till det ännu mer. Grafiken och effekterna i HL2 håller mkt hög klass än idag.

Exakt. De har finputsat HL2 sen det släpptes och jag måste hålla med om att grafiken håller hög klass än idag.

Hann aldrig bli klar med HL2 innan min dator gick ner sig, så jag hoppas att det blir bra till 360 så jag för en gångs skull får chansen att spela klart spelet.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Det är ju jätteroligt att dom kommer till Ps3an, då dom mer eller mindre lovat stöd för tangentbord och müs.

Vill bara säga att jag även ser fram emot ut2007 oxå.
Och vad gäller grafiksnacket så skiter jag i om det ser ut som Pacman bara det blir kul att lira.

Ps3/Xbox360/Pc ftw eller va ni kids nu brukar säga

Medlem

Hmm har alltid varit skeptiskt mot first person shooters på konsoll men efter mitt inköp av 360 så börjar de bli bättre

1
Skriv svar