Att promenera in i muren

Antikvitet
Att promenera in i muren

Ååååhhh det är så mycket att göra att jag nästan kreverar. Det är roligt, det ska det inte stickas under stol med, men det är mycket.

Nästa vecka är det förstås DreamHack. Vi ligger lite efter med förberedelserna, men det blir nog bra till slut. Vi åker ner på söndag och stannar kvar även under måndagen, så räkna med sköna bilder därifrån på vanligt vis.

Efter hemkomst från DreamHack gäller det att hinna utveckla, utveckla och utveckla. Vi har en större tävling på G, tillsammans med ett par nya funktioner och ett än så länge hemligt projekt tillsammans med tidningarna. Sedan ska det åkas till E3, 8 juli går det flyget mot horisonten och den amerikanska kontinenten.

Jag räknar med att stressa ihjäl mig i Santa Monica, och vid hemkomsten ska det produceras, produceras och produceras. Därefter hinner jag klämma in två semesterveckor för att inte bli ett nervvrak - puh. Men efter det, direkt pang på rödbetan väntar Leipzig Games Convention och allt vad det innebär.

Lite oroar jag mig för, när det nu är så vackert väder, att jag kommer gå miste om en fantastisk sommar. Nåja, i slutet av juli kommer i alla fall #Guitar Hero Encore: Rocks the 80s. Min ljuspunkt i den varma sommaren.

#blogg


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Att promenera in i muren

Mitt schema är liknande, jag har saker mer eller mindra planerade augusti ut.


signatur
Medlem

Uuusch... Dreamhack på sommaren. Måste vara olidligt varmt.

Pansarknekt

Låter som om du har semester hela tiden.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Lugners bossen, njut av solen. >:]

1
Skriv svar