Pröva Dawnspire: Prelude före alla andra

Robot
Pröva Dawnspire: Prelude före alla andra
Medlem
Pröva Dawnspire: Prelude före alla andra

Om jag är före alla andra, vilka är då dem på bilderna!? HUH!?

Big conspiracy I tell ya.

:edit: Well that game blow.

Medlem

kanske folk som registrerat sig på spelets hemsida?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skägg.
10 Chambers

"The Dawnspire Beta" by Dan Brown!


signatur
Medlem

Aaargh!

Jag skapade ett konto, skickades vidare till inloggningssidan men inloggningen fungerade inte i Opera och nu kan jag inte komma åt inloggningssidan i IE.

// edit

Nu kom jag åt sidan, jävla frameset. :evil:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag har lyckats regga mig med ett felstavat Nickname som jag inte såg hur jag stavade (trött/nyvaken). Undrar bara om ni har någon logg eller dyl. för att kunna se vad jag reggade för något. Ber om ursäkt för detta...


signatur

Nighthawk - Member of Mortifer

Inaktiv

Hejsan!

Henrik från utvecklargänget på Silent Grove här. Om ni stöter på problem, posta gärna frågor i forumet på spelets site. Om det är siten som är problemet och ni inte kommer så långt, maila support@dawnspire.com så löser vi det så fort vi kan!

Nighthawk, jag kan se vad du reggade men kan inte se något uppenbart fel, men du loggar in med din epost-adress, inte ditt nickname så att säga. Eller var det lösenordet du missade något på?

Maila gärna support-adden så reder vi ut det på en gång!

/ Henrik, Silent Grove

Medlem

Spelet ser bra ut faktiskt har precis registrerat mig...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Haha, shit Henrik. Tackar! Man ska inte göra sånt här nyvaken har jag märkt... Funkade att logga in nu.


signatur

Nighthawk - Member of Mortifer

Medlem

Humm.. Måste bara säga att detta va bland de sämsta jag varit med om.. Mer säger jag inte

Flakmonkey

Är det inte precis det man ska göra när man betatestar någe? säga vad som är fel så det kan rättas till?

Inaktiv

Ni får hemskt gärna säga mer, det är ju därför vi vill testa det. Posta gärna i forumet på spelsiten! All feedback är värdefull, inklusive den som säger att "spelet suger därför att...". Så flame away inne på spelforumet!

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Är det inte precis det man ska göra när man betatestar någe? säga vad som är fel så det kan rättas till?

/agree


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Antikvitet

Dessutom så tycker jag att vi kan vara lite extra snälla och ge utförlig kritik (både positiv och negativ förstås) på spelet eftersom det är skapat av svenska indie-gamers. Här finns inte EA:s miljoner att falla tillbaka på.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Villken sida ska man till sen efter man reggat sig? Funkar inte så bra i firefox.

Inaktiv

Notice: Undefined property: numberOfSignUpsUsed in C:\My Documents\Work\dawnSpire_com\beta\index.php on line 206

Fatal error: Call to undefined function: save() in C:\My Documents\Work\dawnSpire_com\beta\index.php on line 207

Vad göra ??:O

Medlem
Skrivet av Grasfer:

Villken sida ska man till sen efter man reggat sig? Funkar inte så bra i firefox.

bra fråga, jag är i samma situation


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

mm.. kan regga, men sen när jag loggat in så kommer den inge längre.. sen går det inte o komma åt inloggningsidan igen heller : p

Medlem

Vart loggar du in trevz?

Medlem

Ja precis, vart tar man vägen när man har reggat ett konto?
Uppenbarligen är jag reggad för försöker jag igen får jag meddleandet "email already registered"

man kanske får något lite mail snart?

Medlem

nå, jag gissar på att det är www.fz.se/tavling/dawnspire som man kommer till efter man reggat sig och loggar in på, men jag kan ju ha fel

edit: eller så kanske man får ett mail snart då, får väl se ^^

TBR
Medlem
Skrivet av Grimmy-:

Ja precis, vart tar man vägen när man har reggat ett konto?
Uppenbarligen är jag reggad för försöker jag igen får jag meddleandet "email already registered"

man kanske får något lite mail snart?

Blev så för mig också. =/

Inaktiv

Hmm, något mail kommer ni inte få. Ni bör studsa direkt vidare till www.dawnspire.com/beta

Verkar som att någonting har smugit sig där. För er som lyckats skapa ett konto, pröva logga in där. För er där det knasat redan tidigare, maila support@dawnspire.com.

TBR
Medlem

Jepp, funkade fin fint.. tackar

Medlem

tack! btw, du fick med en punkt där i slutet av länken : )

Inaktiv
Medlem

tackar tackar! Ska prova ert spel under dagen, men först ska jag tillintetgöra min sambo i pga2006


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Shock:

...

agreed, kids these days... :\:evil:

om jag endå vågade testa! :):up:
hf all!

Skägg.
10 Chambers

Beta är inte ett demo, utan en del av utvecklingsfasen. Svårare än så är det inte.


signatur
Medlem

Ibland så tar mail längre tid att komma fram


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

123
Skriv svar