Pröva Dawnspire: Prelude före alla andra

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

Sa inte det var ett skitspel inte heller sagt att det suger, tyckte det inte var så intressant dock, med andra jag upplevde spelet som tråkigt. För mig spelar det ingen roll vilket bolag som ligger bakom ett spel är det kul är det kul inte mer med det.

Sant, men man kan vidarutveckla vad man fann dåligt i spelet så tillverkarna vet vad folk gillade och inte gillade


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Orbek:

Påminner för mycket om EQ/WoW och det har jag fått nog av.

?!?! ><.

I mitt tycke är det redigt kul. \o/

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Orbek:

Påminner för mycket om EQ/WoW och det har jag fått nog av.

?!?! ><.

I mitt tycke är det redigt kul. \o/

Jo det är kul, och det är klart det liknar Wow och EverQuest, det är som sagt ett PvP-spel :). Tycker personligen att detta är roligare att köra PvP på än i t.ex WoW.

Medlem

Yeah, jag tycker inte det är likt WoW iof. Citerade och gjorde min ?!?! ><. grej för att visa att jag inte förstog hur han menade. ;P.

Medlem

Är det ngn här som vill ha mitt konto, så säg till.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Riktigt intressant spelidé. Tycker dock det är lite svårstyrt om jag ska vara ärlig, interfacet lämnar en del att önska. Grafiken är ojämn men har sina stunder, fungear dock helt ok.

Största problemet är ändå ljudet där det behövs jobbas mycket. Det är inget tryck i att utan att känns väldigt "fattigt" eller hur man ska uttrycka sig. Visst det är sådant som man ändå inte bryr sig om efter ett tag men för att man ska fastna som spelare krävs det att man får en rejäl upplevelse i början - som man sedan kan tona ned.

Tycker inte om kamerasystemet, hade varit bättre med en låst kamera så att man bara kunde se en viss sträcka osv. Som det är nu så kan man ju se jättelångt bakåt om man så vill så det blir lite märkligt. Det känns som att terräng osv inte kan utnyttjas så mycket därför. Hade varit tufft om man tex kunde lägga sig platt på mage i en grop och inte synas annat än om någon kommer jättenära , för att plötsligt resa sig och skjuta iväg en trollformel - tex.

Spelet borde bli lite mers om Silent storm imho (fast i realtid då). Jättebra ide med ett taktiskt rpginfluerat PVP-spel som inte baserar sig på "skill, aim" utan snarare på tankeförmåga - men för att det ska hålla så krävs att terrängen spelar större roll en den gör idag. Nu har jag bara spelat någrat timmar men man kan tänka sig stora möjligheter med tex bågskyttar och trollkarlar som försvarar en kulle med en smal uppgång där en stor krigare står och agerar tank, när manan tar slut så kan man rulla ned småsten.. vore tufft

Medlem
Skrivet av Grimmy-:

...

Posta det på det officiella forumet, så blir nog Anders & Co glada.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

123
Skriv svar