Tanks i rörelse från Company of Heroes

Robot
Medlem
Tanks i rörelse från Company of Heroes

ÅÅÅÅÅHH!!!!
Jag tror jag är kär! Det här spelet kan inte komma snart nog!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Ja det här spelet ser helt superbt ut, jag önskar dom kunde göra Combat Mission med sån här grafik. (www.battlefront.com)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Visst är detta uppföljaren till soldiers: heroes of ww2? Påminner mycket om soldiers iaf, och det kan ju aldrig skada då det är ett av de bästa spel som har gjorts.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av atiko:

Visst är detta uppföljaren till soldiers: heroes of ww2? Påminner mycket om soldiers iaf, och det kan ju aldrig skada då det är ett av de bästa spel som har gjorts.

Det tror jag inte, det är ju #Relic som gör detta, skaparna av [Warhammer 40,000: Dawn of War"]


signatur
Flakmonkey
Skrivet av atiko:

Visst är detta uppföljaren till soldiers: heroes of ww2? Påminner mycket om soldiers iaf, och det kan ju aldrig skada då det är ett av de bästa spel som har gjorts.

#Silent Heroes: Elite Troops of World War II <-- uppföljaren till Soldiers: Heroes of WW2

Medlem

Hehe, det syns att relic har utvecklat spelet när man ser den "köttiga" maskinen mot slutet av filmen. Ser ut att bli lika roligt som Warhammer 40K Dawn of war. Mera "kött" FTW

Medlem

Köttiga maskinen? Minröjaren?. Fanns inte en enda maskin som inte funnits där.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ja det här spelet ser helt superbt ut, jag önskar dom kunde göra Combat Mission med sån här grafik. (www.battlefront.com)

Håller med dig. Combat Mission är oöverträffad, har inte sett nått spel som tar in hälften av alla faktorer som spelar roll i det spelet.
Tankstrider på avstånd av upp till 2km, sånt kan man helt glömma bort i dagens hjärndöda RTS spel t.ex.

Medlem
Skrivet av hardcampa:
Skrivet av Ankh:

Ja det här spelet ser helt superbt ut, jag önskar dom kunde göra Combat Mission med sån här grafik. (www.battlefront.com)

Håller med dig. Combat Mission är oöverträffad, har inte sett nått spel som tar in hälften av alla faktorer som spelar roll i det spelet.
Tankstrider på avstånd av upp till 2km, sånt kan man helt glömma bort i dagens hjärndöda RTS spel t.ex.

Precis - jag har i stort sett spelat minst en match i veckan sen den första combat mission släpptes älskar det spelet (tyvärr var 2:an rätt trist).

Men detta spelet ser jävligt skoj ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja, jag är definitivt kär.. gud, jag skulle.. nästan, bara nästan, ge ett finger för att få spela betan som finns tillgänglig för alla fileplant subscribers..

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av hardcampa:
Skrivet av Ankh:

Ja det här spelet ser helt superbt ut, jag önskar dom kunde göra Combat Mission med sån här grafik. (www.battlefront.com)

Håller med dig. Combat Mission är oöverträffad, har inte sett nått spel som tar in hälften av alla faktorer som spelar roll i det spelet.
Tankstrider på avstånd av upp till 2km, sånt kan man helt glömma bort i dagens hjärndöda RTS spel t.ex.

Precis - jag har i stort sett spelat minst en match i veckan sen den första combat mission släpptes älskar det spelet (tyvärr var 2:an rätt trist).

Men detta spelet ser jävligt skoj ut

2an är asbra ju. Om du menar CMBB. Du har nog snubblat på ett par trista banor bara. Det är samma me CMAK.

Medlem
Skrivet av hardcampa:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av hardcampa:
Skrivet av Ankh:

Ja det här spelet ser helt superbt ut, jag önskar dom kunde göra Combat Mission med sån här grafik. (www.battlefront.com)

Håller med dig. Combat Mission är oöverträffad, har inte sett nått spel som tar in hälften av alla faktorer som spelar roll i det spelet.
Tankstrider på avstånd av upp till 2km, sånt kan man helt glömma bort i dagens hjärndöda RTS spel t.ex.

Precis - jag har i stort sett spelat minst en match i veckan sen den första combat mission släpptes älskar det spelet (tyvärr var 2:an rätt trist).

Men detta spelet ser jävligt skoj ut

2an är asbra ju. Om du menar CMBB. Du har nog snubblat på ett par trista banor bara. Det är samma me CMAK.

CMBB är 3:an... det är CMAK jag inte gillar. Dess random map generator är riktigt urusel. Iofs kan man spela italien men endå. Det är en sak dom borde jobba på - random maps. Men va fan, CAMPAIGNS snart och då jävlar!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det är CMBB som är den absolut bästa...hade gärna sett en ny CMBO också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ooops, sorry - my mistake! Du har förståss rätt..det var jag som skrev fel i början. 2:an är självklart CMBB...den bästa av dom alla. Vette fan vad jag satt och tänkte på!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar