Team Fortress 2 släpps med HL2: Ep. 2

Medlem
Team Fortress 2 släpps med HL2: Ep. 2

Det är ju ända till vinter kvar, men men.. jag har tålamod GOGO TF2 !


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Give me screenshots!

Inaktiv

lol...dom lovade innan 2005 i en gammal trailer från typ 2000 eller ngt

och kommer ep2 hänga ihop med ep1...

isåfall kommer konsoll spelarna inte fatta något...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Redaktör
Skrivet av MacCoy:

och kommer ep2 hänga ihop med ep1...

isåfall kommer konsoll spelarna inte fatta något...

Läs nyheten:

Citat:

Shacknews har fått kompletterande uppgifter från Valve som säger att konsolvarianterna kommer innehålla samtliga hittills släppta versioner av HL2 (originalet, Episode One), dock inte TF2 eller Portal.


signatur
Medlem

Varför är det en EA ikon till denna nyheten? xD

Medlem

för att valve sammarbetar med EA games iaf med spelet portal

Medlem
Inaktiv

Riiiiiktigt niiiice!! Äntligen kanske 1 nytt roligt multiplay som man kan börja tokgibba. weeeeeeee


signatur

sleeplezz

Inaktiv
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av MacCoy:

och kommer ep2 hänga ihop med ep1...

isåfall kommer konsoll spelarna inte fatta något...

Läs nyheten:

Citat:

Shacknews har fått kompletterande uppgifter från Valve som säger att konsolvarianterna kommer innehålla samtliga hittills släppta versioner av HL2 (originalet, Episode One), dock inte TF2 eller Portal.

ahh...läste inte det eftersom det var avdelat....

hoppade över det
antagligen så tyckte min hjärna att det var mindre viktigt eftersom det var lite text i den delen

jag läste det som stod under


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Hade nästan glömt bort TF2... Kommer ihåg hur mycket jag längtade efter det här spelet... oj vad det verkade bli grymt... men nu vet jag inte längre... tror faktiskt inte längre det bli bättre än BF2, QW-ET, BF2142, fast ifs så var ju TF2 förebilden lite grann för BF2... så vem vet...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

TF2 har man ju bara väntat på i 7 år eller så. Tror't först när jag ser't :).


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Vore riktigt kul med TF2, ettan lirade man ju som en tok back in the days. Blir dock lite skeptisk till följande som har med grafiken att göra...

Skrivet av Newell:

Newell explained that Valve wanted to make this action game distinct, so the graphics (which use the Source engine) look like a Pixar animated movie. To reinforce this, the carious character classes in the game look like cartoon caricatures. These include the Medic with the huge needle or the Demoman with the sticks of explosives.

Självklart vill man ha ett spel i stil med BF2, inte något som liknar teletubbies.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

hoppas dom är klara den här gången...

Inaktiv

TF2?! Haha, det här var ett hundra procent oväntat. Roligt!

Det verkar inte bli samma spel som de lovade runt 2000 dock.

Medlem

Först Prey och nu detta. Kan det till och med vara så att ett visst annat spel är på gång? Nej, det vore för otroligt!

Medlem

JAAAAAA!!!11
Vad glad jag blir! *Jippi*
Sabba inte det här nu Valve! :evil:


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

troligt att det kommer släppas.. tf2 är en myt

Flakmonkey

"It's got a totally exaggerated, crazy art style now. Looks a little like Spy vs. Spy or No One Lives Forever, kind of a '60s spy feel."

Ska bli riktigt kul att se ^^

Medlem

Aha! Äntligen! Hade fan glömt bort det spelet totalt! lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Åh fy för fan, det blir att skaffa! då får man skaffa episode one isåfall annars begriper man inte ett jota dugg om man ska prova episode two också

älska TF


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:

Åh fy för fan, det blir att skaffa! då får man skaffa episode one isåfall annars begriper man inte ett jota dugg om man ska prova episode two också

älska TF

Inte mycket att bry sig om - storyn då alltså...det enda som räcker är att skjuta på allt som rör sig ju, och rör det sig inte så kan du skjuta endå bara för det är kul


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Haha, underbart! Känns fräscht med något som sticker ut (tänker på grafiska stilen) och inte bara blir ett nytt BF. TFC känns ändå lite åt samma håll, men de bilderna de visade från TF2 för några år sedan va ju mer åt det realistiska hållet.

Valve gör kvalité så jag tycker det känns mycket bra!

Medlem

shockbomb!

trodde fan aldrig man skulle få se/spela TF igen sedan man la ner qwtf. Hoppas de lyckas få till det.

skulle EP2 komma slutet av året?

kommer ju bli riktigt grötigt med Multiplayer FPS runt års shiftet i så fall, för att lista några:

ETQW
TF2
SAVAGE 2
bf2142

Blir jobbigt om etqw blir grymt, om savage2 lyckas få till det sedan Ettan och blir grymt samt om TF2 blir galet skoj.

vilket spel skall man sattsa och nöta då?

som tur är spelade man bf2 och kan utesluta 2142 direkt iaf.

Flakmonkey
Medlem

EN SAK SÄGER JAG

http://www.fortress-forever.com/

finns inget annat. dissa tf2 ffs.

Jag bryr mig inte så mycket om TF2 som spel längre, men att det kommer gratis med Ep 2 var ett trevligt beslut från Valves sida. Oavsett om det beror på att de vill få lite extra PR eller inte tror att det skulle sälja av sig självt i den hårda MP-konkurensen

Medlem
Skrivet av lapa:

EN SAK SÄGER JAG

http://www.fortress-forever.com/

finns inget annat. dissa tf2 ffs.

Finns ingen anledning till att dissa den pågrund af Fortress Forever. Speciellt inte eftersom ingen av oss har provat tf2 ännu.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

*släpper en tår*...

Som jag väntat.. Q1-TF var det som började mitt klan liv...

Älskade Demoman... ooh... Bara dom FAN inte förstör han i 2an
Pipebombs ftw.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Hehe, min första klan var också en Q1-TF-klan... modemet dög faktiskt på den tiden

12
Skriv svar