Elite Beat Agents på väg

Inaktiv
Elite Beat Agents på väg

Äntligen. Efter att Ouendan kommit ut i två iterationer i hemlandet Japan och som spelet Elite Beat Agents för otaliga månader sedan i USA är det äntligen på väg till Europa. Jag har redan dreglat över hur tvåan artat sig på japanska. Förhoppningsvis lever spelt upp till den hype som jag personligen skapa omkring det! Och med ett fastställt datum till på köpet. Markera den 13 juli i almanackorna allesammans!

Citat:

Set in a fantastical version of the real world, Elite Beat Agents features ordinary people in a variety of crazy situations ranging from directing a movie to painting a 15th Century masterpiece! As their situations take a turn for the worse, a group of special agents known as the Elite Beat Agents are summoned to rescue the day using their musical skills. The main mode in Elite Beat Agents features 19 different songs including ones made popular by Sum 41, Avril Lavigne, Freddie Mercury, Ashlee Simpson, David Bowie, Destiny?s Child and many others for you to tap along to.

Läs mer.

#blogg


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Elite Beat Agents på väg

Elite Beat Agents är bra, men Ouendan / Ouendan 2 är bättre imo.

1
Skriv svar