Nytt Oblivion-tillägg till salu

Robot
QRT
Medlem
Nytt Oblivion-tillägg till salu

Kanske får börja med Oblivion igen. Skulle dock vilja se ett större tillägg eller någon slags expansion.

Medlem
Citat:

.. döljer sig ett gömställe lämpat för karaktärer med ljusskygga sysslor som profession.

Med "karaktärer med ljusskygga sysslor som profession" räknas alla som har maxad level på Hacking.

Medlem
Skrivet av high:
Citat:

.. döljer sig ett gömställe lämpat för karaktärer med ljusskygga sysslor som profession.

Med "karaktärer med ljusskygga sysslor som profession" räknas alla som har maxad level på Hacking.

Heheh, "You have finally become a master of the Computer skill, you can now type without looking, you know every computerword there is, and you can "surf" on the water."


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ahh nice, den här får man fixa. Hade varit kul om dom släppt en Morrowind mod också (eller daggerfall)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Lustigt att inga gnäller nu på att man kan köpa små tillägg till Oblivion medans EA står i blås väder så fort dom tänker tanken...

Som en annan skrev på forumet:

Det har blivit svenskt att hata allt som är stort.

Medlem

Sant, men du kan spela Oblivion utan problem även om du inte har dessa små tilläggen... tilläggen till BF2 är ett måste om du ska kunna spela på alla servers (iofs, man MÅSTE ju inte göra det..men personligen tycker jag det känns lite klaustrofobiskt om ett multiplayer spel inte har "alla dörrar öppna" så att säga..)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]Lustigt att inga gnäller nu på att man kan köpa små tillägg till Oblivion medans EA står i blås väder så fort dom tänker tanken...

Som en annan skrev på forumet:

Det har blivit svenskt att hata allt som är stort.

Det var högljudda klagomål när dom släppte det första paketet. Sen har det gradvis avtagit sen dess.. Folk orkar väl inte bry sig helt enkelt

Medlem

MEN jag medger att det är underligt...jag har själv gnällt på EA men inte tänkt på att jag faktiskt inte sagt ett ord om Oblivion lol lite pinsamt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Flakmonkey

Det gnälldes ju en massa när första grejjen kom ut, hästrustningen eller vad det var... men jag antar att folk insåg att man faktiskt inte behöver köpa det om man inte tycker det är nödvändigt... och då är det ju rätt meningslöst gnäll

Även om man inte behöver köpa det kan man gnälla på att det är ett värdelöst tråkigt sätt för Bethesda att tjäna mer pengar på. Officiella moddar som kostar pengar... bah.

Dessutom, är det roligt att klaga. Alltid, oavsett ämne.

Flakmonkey

Men då kan man ju klaga på något lite viktigare istället... och framförallt göra något åt saken istället ^^

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Dessutom, är det roligt att klaga. Alltid, oavsett ämne.

haha sant sant


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]Lustigt att inga gnäller nu på att man kan köpa små tillägg till Oblivion medans EA står i blås väder så fort dom tänker tanken...

Som en annan skrev på forumet:

Det har blivit svenskt att hata allt som är stort.

Det finns en faktor som inte nämns i detta sammanhang..

EA.

:-|

1
Skriv svar