Massiva Online spel; vart är ni?

Medlem
Massiva Online spel; vart är ni?

Jag har inte längre något att spela. När jag kommer hem, ser jag en rad med spel på hyllan. Men inget tilltalar mig längre, eller så är det inte dåliga nog att de fungerar på bettan. Världen av Krigskraft är sedan en tid tillbaka lagt på hyllan av ekonomiska skäl, samt att lusten tog slut. Det gäller för tillägget också.

Sedan har vi EverQuest 2 och Dester of Flames i en utgåva som har samlat dam en tid. Spelade i några månader, men efter att jag till min besvikelse insåg att det absolut inte fungerar på datorn, lade jag ner spelandet.

Jo men visst, Guild Wars, men det är inte roligt tillräckligt länge. Det är dock skönt att det är gratis, men det är inget man sitter och njuter av. Det är mycket vackert och så, men jag känner inte att det riktigt tilltalar mig på flera punkter.

Sedan har vi ju ett av mina största problem. EVE Online. Snacka om totalt jävla mörker. Det är så att jag till och med på vägen till och från jobbet funderar på vad det är som blockerar mig från rymden. Jag tänker aldrig så om något annat spel, asså, jag sitter inte och analyserar och tänker på spel på fritiden, inte på det sättet. Visst snackar man med polarna och så till och från, men inte så här pass. Som vanligt kom jag inte fram till något vettigt.

Sedan har jag ett par andra spel, som redan är long gone.

Så därför är det alltid lika roligt att hitta nya MMO,s som ser mysiga ut. Schyssta effekter och en bra interface, samt ett stycke bra grafik. Känslan är svår att tolka från ett par skabbiga YouTube klipp. Men det värsta är att få med några polare att lira med en. Men om man är som jag så är det inte så jobbigt.

#blogg


signatur

Niet.

Medlem
Massiva Online spel; vart är ni?

Guild Wars är ett bra alternativ så länge. ^^ Jag har spelat nästan 800 timmar nu.

Skön blogg, förresten.

Medlem

Tackar! Men jag vet inte, GW, spelat det redan, är inte så sugen på det. Verkar inte finnas nått som passar mig riktigt.


signatur

Niet.

1
Skriv svar