Medieval II: Total War filmat

Robot
Medlem
Medieval II: Total War filmat

WOW!!!

ser otroligt mysigt ut!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

ser bra ut ja, men jag hoppas man kan spela Multiplayer i campaign också...det har jag saknat i tidigare spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Var det en svensk flagga jag såg där i slutet? Såg i vilket fall riktigt fint ut.

Medlem

fan vad coolt! Älskade Rome och kommer att älska detta också...hoppas det inte kommer någon gång snart för jag måste nog köpa ny dator för att kunna lira det på max...

Medlem

Ser ut som Rome, med upphottad grafik i medeltidsmiljö.
Hoppas de har ändrat mer än så bara.


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:

Ser ut som Rome, med upphottad grafik i medeltidsmiljö.
Hoppas de har ändrat mer än så bara.

Hehe mja, så har väl fallet varit sen Shogun: Total War?

Jag längtar som tusan efter detta iaf. Jag går igenom RTW perioder titt som tätt fortfarande. Håller faktiskt på med en Rome: Total Realism kampanj just nu.

Inaktiv

All hail Total War serien. Dock verkar de vara lite inkompetenta på Creative Assemblys grafikavdelning, detaljerna på enheter i föregående spel har inte direkt imponerat(jämnför RTW med modden RTR).

Sen får vi hoppas att de satsar mer på att göra spelet modifierbart. De lovade att Barbarian Invasion skulle bringa med sig större modpotential men det var tydligen bara lögner enligt modutvecklare.

För övrigt kan jag rekommendera er som lirar Rome Total War att skaffa Barbarian Invasion för bättre AI(även i vanliga RTW), och sedan skaffa RTR Platinum Edition(RTR för 1.5 patchen).

Medlem
Skrivet av Ankh:

ser bra ut ja, men jag hoppas man kan spela Multiplayer i campaign också...det har jag saknat i tidigare spel.

Precis. Jag har också saknat det en hel del..

Medlem

sjukt likt Rome... man kan nästan tro att det är ett addon

Inaktiv
Skrivet av Adestro:

För övrigt kan jag rekommendera er som lirar Rome Total War att skaffa Barbarian Invasion för bättre AI(även i vanliga RTW), och sedan skaffa RTR Platinum Edition(RTR för 1.5 patchen).

Jag kan för övrigt rekommendera er som gillar strider med bara hästbågskyttar att skaffa Barbarian Invasion. Ni som däremot gillar realistiska strider med bara hopliter bör ladda ned Rome: Total Realism.

Kanske är överdrivet nitiskt, men så kändes det i BI och RTR...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av RoGGe:
Skrivet av Döbringer:

Ser ut som Rome, med upphottad grafik i medeltidsmiljö.
Hoppas de har ändrat mer än så bara.

Hehe mja, så har väl fallet varit sen Shogun: Total War?

Nej.


signatur

yolo

Inaktiv

Blev faktiskt lite besviken när jag såg filmen... Det såg ut som en expansion till Rome... Som så många innan påpekat.

När ska det släppas? Man får hoppas att hon gör lite fler grafiska ändringar innan dess.

Medlem

Förstår inte vad ni yrar om.. Grafiken i Rome: TW var ju fantastisk när det släpptes.. Medieval 2 verkar ju vara helt underbart, viktigast är ju att datorn man har pallar grafiken. Tvivlar på att dom kan göra grafiken mycket snyggare utan att ta ner storleken på arméerna.

1
Skriv svar