America's Army får coop

Robot
Medlem
America's Army får coop

Kör man uppdrag, eller är det bara vanliga random banor med bots på ? F.ö. älskar vi alla Co-op


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Co-op är trevligt. Tror endå fortfarande det är VoIP som det här spelet behöver mest.

Medlem

Jag har inte spelat detta sen första versionen släpptes, är det något kul eller? Kommer bara ihåg någon stor bana med en bro..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag har inte spelat detta sen första versionen släpptes, är det något kul eller? Kommer bara ihåg någon stor bana med en bro..

Det är skitkul, det som är typ "bäst" med spelet är att du kan inte bara hoppa in på en server och köra rambo, utan du måste agera som i verkligheten, dvs du måste vara rädd om ditt liv. För om du dör efter en minut så måste du vänta 19 minuter innan du får spela igen ;).
Ska definitivt tanka hem Americas Army nu igen, var ett tag sen jag spelade det men det är så jävla coolt :).

Inaktiv

Ge mig UE 3.0 istället =D Tycker de inte ska lägga ner SÅ mycket tid på annat, men de hittar nog tid för att för att mixtra med den också så vi kan börja lira med den motorn så fort som möjligt.
Hoppas bara det håller samma felling som nu.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av Ankh:

Jag har inte spelat detta sen första versionen släpptes, är det något kul eller? Kommer bara ihåg någon stor bana med en bro..

Det är skitkul, det som är typ "bäst" med spelet är att du kan inte bara hoppa in på en server och köra rambo, utan du måste agera som i verkligheten, dvs du måste vara rädd om ditt liv. För om du dör efter en minut så måste du vänta 19 minuter innan du får spela igen ;).
Ska definitivt tanka hem Americas Army nu igen, var ett tag sen jag spelade det men det är så jävla coolt :).

Ska ge det en chans då, gillar realism i spel och speciellt när man är rädd för att dö. Tycker det är löjligt när man sett Q1 spelare använda elvapnet i vattnet för att döda ett par stycken när dom vet att dom dör själv...som exempel då


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Har alltid funderat på att testa denna. Menmed endast 0.5mb lina så orkar man inte tanka så stora filer:P

Inaktiv

AA är ett skit spel man typ inte hoppa in vilken server man vill utan först ha klart av en massa sp skit som ja skiter fullständigt i
med dess usa propaganda ta bort de skiten så man kan lira alla mp mapsen från början då har du ett spel som kan någon äns bryr sig om

Inaktiv
Skrivet av zijn:

AA är ett skit spel man typ inte hoppa in vilken server man vill utan först ha klart av en massa sp skit som ja skiter fullständigt i
med dess usa propaganda ta bort de skiten så man kan lira alla mp mapsen från början då har du ett spel som kan någon äns bryr sig om

Massa Sp Skit? Antingen så gör man tränningarna som inte ens är svåra så att man kan hoppa in på någon server eller så gör man inte dem så att man inte kan göra hur man vill och wajnar om det på ett forum. Herrugud svårt att göra training. Kör CS istället

Inaktiv

det är rättså kul faktiskt

Inaktiv
Skrivet av Noxie:
Skrivet av zijn:

AA är ett skit spel man typ inte hoppa in vilken server man vill utan först ha klart av en massa sp skit som ja skiter fullständigt i
med dess usa propaganda ta bort de skiten så man kan lira alla mp mapsen från början då har du ett spel som kan någon äns bryr sig om

Massa Sp Skit? Antingen så gör man tränningarna som inte ens är svåra så att man kan hoppa in på någon server eller så gör man inte dem så att man inte kan göra hur man vill och wajnar om det på ett forum. Herrugud svårt att göra training. Kör CS istället

HAHA en ägd CS NOOB... Skönt att slippa alla som inte "klart av en massa sp skit"...


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Inaktiv
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Noxie:
Skrivet av zijn:

AA är ett skit spel man typ inte hoppa in vilken server man vill utan först ha klart av en massa sp skit som ja skiter fullständigt i
med dess usa propaganda ta bort de skiten så man kan lira alla mp mapsen från början då har du ett spel som kan någon äns bryr sig om

Massa Sp Skit? Antingen så gör man tränningarna som inte ens är svåra så att man kan hoppa in på någon server eller så gör man inte dem så att man inte kan göra hur man vill och wajnar om det på ett forum. Herrugud svårt att göra training. Kör CS istället

HAHA en ägd CS NOOB... Skönt att slippa alla som inte "klart av en massa sp skit"...

ja framför allt som de är ju så jävla många som spela aa och så de ser man ju inte bara här ja fick de 2 st max som spelar en som kan tankar hem de

hur vida ja spelar cs nä ja lirar wolfenstien för de mesta gammal tdm lirare

Medlem

Ja! Vad kul! Jag har längtat efter en uppgradering av detta spelet nu ett tag. Även om man inte ska klaga, då detta spel utvecklas ständigt, till skillnad från de flesta andra. Dock hade det ju varit roligare att se en UE3 motor eller VOIP, men det kommer så småningom.

Skrivet av KlosterKatten:

Kör man uppdrag, eller är det bara vanliga random banor med bots på ? F.ö. älskar vi alla Co-op

Det är två nya banor som är gjorde för detta nya spelläge och alla banor är ett uppdrag i en form eller annan.

Skrivet av Ankh:

Jag har inte spelat detta sen första versionen släpptes, är det något kul eller? Kommer bara ihåg någon stor bana med en bro..

Ah, bridge, en klassiker. De har gjort en ny större version av den banan nu förövrigt där man kan gå under bron också.

Skrivet av zijn:

AA är ett skit spel man typ inte hoppa in vilken server man vill utan först ha klart av en massa sp skit som ja skiter fullständigt i ..

SP skiten är träning vilket kan jämföras med tutorials i andra spel. Det är rätt stämmningsuppbyggande faktiskt. Man behöver inte göra all träning heller, men vill man vara sniper eller medic vill det till att man tar sig igenom den träning som ger en behörighet till de rollerna i spelet.

Medlem

man kan köra på servrar som tillåter all utrustning utan att köra sp uppdragen funkar utmärkt.

Det enda sp uppdrag jag inte har kört är medic den är så tradig så inte orkat och är inte nödvändig för min roll..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av plip:

Har alltid funderat på att testa denna. Menmed endast 0.5mb lina så orkar man inte tanka så stora filer:P

Snälla snälla lär er skriva "mbit" och inte "mb" för om du har en 0.5mb lina är de = 5mbit..

Har flera polare som säger likadant och stör mig nåt enormt då man ibland inte vet vad dom snackar om..

--TOPIC--

Jag hoppas att man kommer köra missions och inte bara köra dom banor som finns fast med "botar"

//Frazz

Medlem
Skrivet av Frazz:
Skrivet av plip:

Har alltid funderat på att testa denna. Menmed endast 0.5mb lina så orkar man inte tanka så stora filer:P

Snälla snälla lär er skriva "mbit" och inte "mb" för om du har en 0.5mb lina är de = 5mbit..

Har flera polare som säger likadant och stör mig nåt enormt då man ibland inte vet vad dom snackar om..

--TOPIC--

Jag hoppas att man kommer köra missions och inte bara köra dom banor som finns fast med "botar"

//Frazz

Ja jag var fullständigt förvirrad, har inte kunnat koncentrera mig på något annat än hans misstag under dom senaste timmarna

Ska själv downloada AA strax och ge den en chans


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

orkade inte sitta en halvtimma och lyssn på nån som snackar hjärtlungräddning för att sedan göra ett prov som man misslyckas totalt med.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av blubb:

orkade inte sitta en halvtimma och lyssn på nån som snackar hjärtlungräddning för att sedan göra ett prov som man misslyckas totalt med.

Rätt grovmaskigt sätt att sortera agnarna från vetet.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Skrivet av zijn:
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Noxie:
Skrivet av zijn:

AA är ett skit spel man typ inte hoppa in vilken server man vill utan först ha klart av en massa sp skit som ja skiter fullständigt i
med dess usa propaganda ta bort de skiten så man kan lira alla mp mapsen från början då har du ett spel som kan någon äns bryr sig om

Massa Sp Skit? Antingen så gör man tränningarna som inte ens är svåra så att man kan hoppa in på någon server eller så gör man inte dem så att man inte kan göra hur man vill och wajnar om det på ett forum. Herrugud svårt att göra training. Kör CS istället

HAHA en ägd CS NOOB... Skönt att slippa alla som inte "klart av en massa sp skit"...

ja framför allt som de är ju så jävla många som spela aa och så de ser man ju inte bara här ja fick de 2 st max som spelar en som kan tankar hem de

hur vida ja spelar cs nä ja lirar wolfenstien för de mesta gammal tdm lirare

Killen, du är så in i helvete ägd. Hur går det med CS då? Har du mött Hetton än !?
Så du menar att ett par träningar som tar kanske tio minuter förhindrar dig från att spela, det tycker jag är bra, för jag vill inte spela mot någon snorunge som skriker "noob" i chatten 10 gånger i sekunden. Jag vill inte spela mot någon som TKar mig bara för skojs skull. Och skyll dig själv att du inte ens klarar första träningarna :evil:.

//En arg nyvaken liberalistisk gamer

Medlem
Skrivet av Frazz:
Skrivet av plip:

Har alltid funderat på att testa denna. Menmed endast 0.5mb lina så orkar man inte tanka så stora filer:P

Snälla snälla lär er skriva "mbit" och inte "mb" för om du har en 0.5mb lina är de = 5mbit..

Har flera polare som säger likadant och stör mig nåt enormt då man ibland inte vet vad dom snackar om..

--TOPIC--

Jag hoppas att man kommer köra missions och inte bara köra dom banor som finns fast med "botar"

//Frazz

Hmpf, jag har fått lära mig att b = bit och B = byte. Har jag fel?

OT: AA är ett underbart spel, men, njasch, vet inte varför jag inte orkar spela det, blame the Man.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv
Skrivet av Famest:
Skrivet av zijn:
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Noxie:
Skrivet av zijn:

AA är ett skit spel man typ inte hoppa in vilken server man vill utan först ha klart av en massa sp skit som ja skiter fullständigt i
med dess usa propaganda ta bort de skiten så man kan lira alla mp mapsen från början då har du ett spel som kan någon äns bryr sig om

Massa Sp Skit? Antingen så gör man tränningarna som inte ens är svåra så att man kan hoppa in på någon server eller så gör man inte dem så att man inte kan göra hur man vill och wajnar om det på ett forum. Herrugud svårt att göra training. Kör CS istället

HAHA en ägd CS NOOB... Skönt att slippa alla som inte "klart av en massa sp skit"...

ja framför allt som de är ju så jävla många som spela aa och så de ser man ju inte bara här ja fick de 2 st max som spelar en som kan tankar hem de

hur vida ja spelar cs nä ja lirar wolfenstien för de mesta gammal tdm lirare

Killen, du är så in i helvete ägd. Hur går det med CS då? Har du mött Hetton än !?
Så du menar att ett par träningar som tar kanske tio minuter förhindrar dig från att spela, det tycker jag är bra, för jag vill inte spela mot någon snorunge som skriker "noob" i chatten 10 gånger i sekunden. Jag vill inte spela mot någon som TKar mig bara för skojs skull. Och skyll dig själv att du inte ens klarar första träningarna :evil:.

//En arg nyvaken liberalistisk gamer

ärligt talat så skiter ja i om ja skulle kunna bli bra på de eller inte saker är att AA är ett skit spel och de enda skälet till att folk spelar detta liret är för att de är gratis som ja sa så spelar ja inte cs hur svårt är de at fatta ja spelat wolfenstien de är så långt i från cs man nästan kan komma i fps

Medlem
Skrivet av zijn:
Skrivet av Famest:
Skrivet av zijn:
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Noxie:
Skrivet av zijn:

AA är ett skit spel man typ inte hoppa in vilken server man vill utan först ha klart av en massa sp skit som ja skiter fullständigt i
med dess usa propaganda ta bort de skiten så man kan lira alla mp mapsen från början då har du ett spel som kan någon äns bryr sig om

Massa Sp Skit? Antingen så gör man tränningarna som inte ens är svåra så att man kan hoppa in på någon server eller så gör man inte dem så att man inte kan göra hur man vill och wajnar om det på ett forum. Herrugud svårt att göra training. Kör CS istället

HAHA en ägd CS NOOB... Skönt att slippa alla som inte "klart av en massa sp skit"...

ja framför allt som de är ju så jävla många som spela aa och så de ser man ju inte bara här ja fick de 2 st max som spelar en som kan tankar hem de

hur vida ja spelar cs nä ja lirar wolfenstien för de mesta gammal tdm lirare

Killen, du är så in i helvete ägd. Hur går det med CS då? Har du mött Hetton än !?
Så du menar att ett par träningar som tar kanske tio minuter förhindrar dig från att spela, det tycker jag är bra, för jag vill inte spela mot någon snorunge som skriker "noob" i chatten 10 gånger i sekunden. Jag vill inte spela mot någon som TKar mig bara för skojs skull. Och skyll dig själv att du inte ens klarar första träningarna :evil:.

//En arg nyvaken liberalistisk gamer

ärligt talat så skiter ja i om ja skulle kunna bli bra på de eller inte saker är att AA är ett skit spel och de enda skälet till att folk spelar detta liret är för att de är gratis som ja sa så spelar ja inte cs hur svårt är de at fatta ja spelat wolfenstien de är så långt i från cs man nästan kan komma i fps

[Hulk-Famest]
Folk spelar inte bara AA för att det är gratis, det är förutom OFP den verkligaste soldatsimulatorn ute på marknaden(om man inte räknar med den där som militären använder, men den är inte direkt för personal-use). Det är ett väldigt realistiskt spel och detta är något som många gamers strävar efter att få känna, realism. Äh, enda anledningen till att jag sitter här och bråkar på forumet är för att du säger att ett spel är ett "skit spel", men om vi stryker din diktatur och du skriver så som det egentligen ska vara så får du tills vidare skriva "...saken är att AA enligt mitt tycke är ett skitspel".

Det, min vän är acceptabelt, när man styrker att det är ens egen åsikt och inte allas åsikt. För jag tvivlar på att ett spel är ett skitspel för att en person säger så.
[/Hulk-Famest]

Nu ska vi älska!

Medlem

något förvirrande quotes Famest..och tyvärr kan vi inte älska, för jag har huvudvärk


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

[quote=zijn]AA är ett skit spel man typ inte
Det, min vän är acceptabelt, när man styrker att det är ens egen åsikt och inte allas åsikt. För jag tvivlar på att ett spel är ett skitspel för att en person säger så.
[/Hulk-Famest]

de brukar vissa sig i hur många som spelar ett spel och efter som ja vågra säga att de är inte många som ens spelar eller känner till spelet ska ja säga att aa är ett skit spel och vill ja har relism som är något att ha så spelar ja Red Orchestra: Ostfront 41-45 ska vi spelad tala om de usa stöda propagandan som ja stör mej mest på
så kan ja skriva en novell om de

med ja kan glädja med att skiten snart åker dit den hör hemma i glömskans soptunna där den hör hemma

Medlem
Skrivet av zijn:

de brukar vissa sig i hur många som spelar ett spel och efter som ja vågra säga att de är inte många som ens spelar eller känner till spelet ska ja säga att aa är ett skit spel

Hur många som spelar ett spel avgör inte om ett spel är bra eller dåligt. Vad som är bra och dåligt är subjektivt. Det utgår från varje individ. När du säger att aa är skit säger du just att DU TYCKER att aa är skit.

Får jag fråga: Varför har du ett sådant behov av att säga att DU TYCKER aa är skit? Och kan du inte stå för att det är just DU SOM TYCKER det, varför känner du detta behov av att utdömma någon slags allomfattande fördömmande av ett spel? Som någon slags fatwa av Ayatollah zijn :\

Här är fakta förövrigt om hur många som lirar AA just nu, ca ~1700 servrar och ~7000 spelare. Enligt GameSpy's statistik ligger America's Army på 6:e plats av de mest spelare spelen på nätet.

Skrivet av zijn:

ska vi spelad tala om de usa stöda propagandan som ja stör mej mest på
så kan ja skriva en novell om de

Denna mening kan jag knappast förstå mig på, men jag antar att det är något slags politiskt problem du har. Det kan kanske förklara din klart extrema diktatoriska ton. Politik har en förmåga att göra konstiga saker med människor.

Skrivet av zijn:

med ja kan glädja med att skiten snart åker dit den hör hemma i glömskans soptunna där den hör hemma

Suck... vilket hat en människa kan besitta

Inaktiv
Skrivet av high:
Skrivet av zijn:

de brukar vissa sig i hur många som spelar ett spel och efter som ja vågra säga att de är inte många som ens spelar eller känner till spelet ska ja säga att aa är ett skit spel

Hur många som spelar ett spel avgör inte om ett spel är bra eller dåligt. Vad som är bra och dåligt är subjektivt. Det utgår från varje individ. När du säger att aa är skit säger du just att DU TYCKER att aa är skit.

Får jag fråga: Varför har du ett sådant behov av att säga att DU TYCKER aa är skit? Och kan du inte stå för att det är just DU SOM TYCKER det, varför känner du detta behov av att utdömma någon slags allomfattande fördömmande av ett spel? Som någon slags fatwa av Ayatollah zijn :\

Här är fakta förövrigt om hur många som lirar AA just nu, ca ~1700 servrar och ~7000 spelare. Enligt GameSpy's statistik ligger America's Army på 6:e plats av de mest spelare spelen på nätet.

Skrivet av zijn:

ska vi spelad tala om de usa stöda propagandan som ja stör mej mest på
så kan ja skriva en novell om de

Denna mening kan jag knappast förstå mig på, men jag antar att det är något slags politiskt problem du har. Det kan kanske förklara din klart extrema diktatoriska ton. Politik har en förmåga att göra konstiga saker med människor.

Skrivet av zijn:

med ja kan glädja med att skiten snart åker dit den hör hemma i glömskans soptunna där den hör hemma

Suck... vilket hat en människa kan besitta

om de ska nu vara så noga så ja tycker att aa är ett skit spel de är bara att läsa detta

America's Army, the Official US Army Game (AA), provides young Americans with a virtual web-based environment in which they can explore Army career de säger ju allt om va spelet handlar om
som ja sa hoppas ja att sliten själv dör så ja slipper ens höra om de

1
Skriv svar