Prey får uppföljare?

Robot
Medlem
Prey får uppföljare?

Meh, då vet man ju garanterat att man inte får spränga upp deras boss, tråkigt :<


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

release 2016?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

det kanske man får ändå. Fast man snor ett rymdskepp och åker bort till deras hemplanet i 2an

Medlem

Jahapp... Spoiler deluxe skulle jag vilja kalla det. Tack FZ...


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Meh, då vet man ju garanterat att man inte får spränga upp deras boss, tråkigt :<

Bara lugn...det blir bossprängning i slutet!

Medlem

Handlingen är tydligen avslutande, så om spelet skulle floppa totalt så är det inte som Anachronox.

Inaktiv
Skrivet av Manko:

Handlingen är tydligen avslutande, så om spelet skulle floppa totalt så är det inte som Anachronox.

Vad menar du?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av stiffler:
Skrivet av KlosterKatten:

Meh, då vet man ju garanterat att man inte får spränga upp deras boss, tråkigt :<

Bara lugn...det blir bossprängning i slutet!

Yes


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av r4z0r:

Jahapp... Spoiler deluxe skulle jag vilja kalla det. Tack FZ...

Är väl ingen spoiler, en bit text där det står "Prey will continue" du har ju fortfarande inte en aning om hur spelet slutar, det tyder ju bara på att det kan komma en uppföljare.

Medlem
Skrivet av derpious:
Skrivet av r4z0r:

Jahapp... Spoiler deluxe skulle jag vilja kalla det. Tack FZ...

Är väl ingen spoiler, en bit text där det står "Prey will continue" du har ju fortfarande inte en aning om hur spelet slutar, det tyder ju bara på att det kan komma en uppföljare.

Det finns mer än en tjej i spelet.

Lovar att nån skulle klaga på att jag skrev det om jag inte hade spilertagg...
Räcker med att säga vilken hårfärg en röstskådis har för att det ska bli tjat om spoiler från ngn...

Men men, ontopic: Jag hoppas det för det här spelet verkar rätt intressant och de kanske kommer med ett par till färska ideer tills dess tom?

Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av Manko:

Handlingen är tydligen avslutande, så om spelet skulle floppa totalt så är det inte som Anachronox.

Vad menar du?

Har du inte spelat igenom Anachronox? Dagens ungdom!!!
Anachronox slutade med en gigantisk cliffhanger, värre än vad vi ens har sett i alla nya spel. Men eftersom det floppade så gjordes aldrig en uppföljare.

1
Skriv svar