Svåra att förstå

Medlem
Svåra att förstå

När något spel som kommer och storyn verkar inte förklaras på ett begripligt sätt på engång så kan många redan där börja reta sig på spelet men när man märker att spelet är så, så ska man följa en enkel lösning, och vad är det? Spela spelet helt igenom det kommer nånting som förklara ditten o datten. Men det kan ta tid men när man väl har kommit fram till vad spelet handlar om och vad som händer egentligen i spelvärlden som du spelar i. Många spel som har något av detta och vad många spelare har retat sig på är t.ex #Half-life 2 och #Halo. Båda av dom här spelen är bra men det tar sin tid innan man får allting förklarat vad som händer runt omkring.

Ni som känner att ni inte förstår ett dug på ett spel som endel gillar ta och sätt er ner en stund med spelet så kan man hitta det som andra personer har hittat. Det gäller även Konsoller och annat som man retar sig på hur folk kan gilla det. För många så är just tiden en stor faktum när man spelar; Varför spelar jag detta spel? vad är motivationen? varför ska jag slösa min tid på detta? bra frågor allihopa det gäller bara att man hittar vad som gör spelet till det som det hyllas för. Stolpskott kan även vara stjärnskott alla spel skapas för att göra någon glad.finns nog folk som gillar t.ex #daikatana det spelet som många kräktes på men för att vara ärlig jag har aldrig spelat det spelet och jag hatar det med. Är inte det konstigt?

Gjorde denna blogg efter läst Mongi's blogg och behövde skriva av mig lite.

#blogg

Medlem
Svåra att förstå

Fast det är inte därför som jag inte gillar Halos story, och jag har spelat hela spelet

HL2 har en genialisk story däremot


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Hehe, Har stött på många som klagar på Halo och sedan har dom inte spelat igenom hela. Men bloggen var inte att klanka ner på dig utan att mer få folk en annan syn på spel.

Det håller jag med om, det som är härligt med den storyn är att man måste lyssna samnt läsa. Fantastiskt.

Medlem

Jepp, håller helt med din poäng


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

När min polare satt och spelade Halo (1) på sitt Xbox för många år sedan gillade jag inte det alls.
Sedan så började jag spela det på PC och wow.
Ta mig inte fel. Det är bättre på xbox, men jag lärde mig att gilla spelet på just PC.

1
Skriv svar