WoW patchas till 1.11.2

Robot
Medlem
WoW patchas till 1.11.2

1.11.2 istället för 1.11f eller 1.1gua. Bra att de patchar, även om jag fortfarande tycker att det är fånigt med massa siffror och bokstäver i versionsnummret.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vadå? 1.11 betyder att det är den 11'te större patchen och den sista siffran är hur många mindre fixar det kommit på denna patch. Finns ju bra mycket värre exempel än Blizzards patchar...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Vadå? 1.11 betyder att det är den 11'te större patchen och den sista siffran är hur många mindre fixar det kommit på denna patch. Finns ju bra mycket värre exempel än Blizzards patchar...

Jag vet varför de namnger patcharna som de gör, men det är fånigt iaf. Att döpa dem till patch 1, 2, 3 osv hade varit tillräckligt, om man vill veta hur mkt som har ändrats så läser man ändringslistan som hänger med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Medlem

Jag trivs med en global "LFG" kanal men jag skulle även vilja ha mindre, lokala, kanaler för zonen man befinner sig. Dessa skulle då vara uppdelade i två seperata fönster. Eller om man iallafall kunde lägga in ett filter så man kan ignorera folk som söker folk 10+ lvlar över än själv.
För som det är nu är det väldigt svårt att upptäckta folk som söker folk för mindre quests som inte rör sig i en instans.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Du kan juh fråga efter folk i vanliga General kanalen? Det är juh bara i den zonen du befinner dig i.

1
Skriv svar