SiN Episodes: Emergence visar hud

Robot
Medlem
SiN Episodes: Emergence visar hud

Löjligt, snacka om att man är desperat isf.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

inte helt oväntat... inget spel är komplett utan en nudemod


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Låter som något som skulle få folk att sluta spela och bara tappa byxorna å sitta där den tid som behövs.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Löjligt, snacka om att man är desperat isf.

Tror du verkligen att folk sitter och onanerar till ett spel eller (bortäknat de 3 pers på hela jorden som gör det)? Det är bara på kul.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

man kan ju undra vad problemet är, en sådan patch är ju omöjlig att stoppa och varför heter filen "prey_nudepatch.zip" när den är till sin: emergence?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Kan folk sitta och onanera till dansande WoW karaktärer så kan de onanera till en mkt mer detaljerad naken tjej. Antalet blir nog fler också.

Redaktör

Man undrar lite försiktigt vilka reaktionerna blir den dag någon genusmedveten person drar ihop en nakenmodifikation av t.ex. Gordon Freeman. Vore väl inte mer än rätt, på samma sätt som det i jämställdhetens namn borde finnas booth hunks på varje mässa där booth babes förekommer.


signatur
Inaktiv

men va trevligt, då kan vi se fram emot lite amerikanska advokater som kan tjäna pengar

får hoppas att dom satte 18års gräns på SIN, för det är väl ok för 18åringar i USA att kolla på porr, men inte om man är 16..

QRT
Medlem

Haha! Im grabbing this

Inaktiv

Är det någon hemlig tävling att fixa såna här moddar till spel?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Kan folk sitta och onanera till dansande WoW karaktärer så kan de onanera till en mkt mer detaljerad naken tjej. Antalet blir nog fler också.

WTF? Är det sant? Finns det såna som gör det? Till WoW? 0_o


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

haha jag som tyckte hon nästan var naken från början ..
antyder på den där drömsekvensen när hon står i vattnet med minimal bikini & string hehe ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Svenpa:

Kan folk sitta och onanera till dansande WoW karaktärer så kan de onanera till en mkt mer detaljerad naken tjej. Antalet blir nog fler också.

WTF? Är det sant? Finns det såna som gör det? Till WoW? 0_o

Cirkulerade en film med en kille som gör det, men det kan lika gärna vara en fake film. (skulle inte förvåna mig)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

kommer ihåg nud patchen till Tombrider 1 den måste väl ändå varit först. Fanns väl en till donnan i FAKK2 åxå


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Herregud människohud!, Är Joe Lieberman och Hillary Clinton underrättade?.

Inaktiv

Screeenshots!

Medlem

Boobies!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Trevligt, det är det första man kör in ju.
Har kört Oblivion ett bra tag nu med en nudepatch.


signatur

R.I.P Fragzone 2006

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

haha jag som tyckte hon nästan var naken från början ..
antyder på den där drömsekvensen när hon står i vattnet med minimal bikini & string hehe ..

Jahopp så går det när man läser nyheter slarvigt, trodde det var ens medhjälpare som skulle bli naken, inte onda tjejen :\

Som du sa man såg tillräckligt i drömscenen.

Medlem

Tycker det är lågt av FZ att börja fabricera nyheter. Även om det är nyhetstorka är det lågt...
Enda anledningen till att ni kunde posta detta var ju att ni drog paralleller till GTA:SA och det var ju en helt annan historia än det här. I GTA låste dom ju bara upp saker som redan fanns i spelet, här är det ju en egenproducerad mod. Sen tycker jag att historien kring GTA är lika befängd, men ändå. Fabricerade nyheter, skäms

Medlem

Vad är fabricerat ?

Båda 2 är moddar för att dom modiferar innehållet i spelet.

Sen om materialet finns ingame eller man kör med ersättnings strukturer/models är ju ointressant imo..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Hela anledningen till att det blev sån uppståndelse över GTA och dom faktiskt lyckades tvinga dom att höja åldersgränsen var för att det fanns med på skivan. Att låtsas att det här är samma sak bara för att få skriva en artikel om tuttar tycker jag är lågt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jower:

Hela anledningen till att det blev sån uppståndelse över GTA och dom faktiskt lyckades tvinga dom att höja åldersgränsen var för att det fanns med på skivan. Att låtsas att det här är samma sak bara för att få skriva en artikel om tuttar tycker jag är lågt

Resultatet av de båda moddarna är detsamma, även fast #Rockstar hade med möjligheterna i originalkoden. De efterföljande diskussionerna handlade också mestadels om utgivare/utvecklare ska kunna stå till svars för vad folk gör med deras spel. I det här fallet är en stämning såklart inte lika trolig eftersom en tredje part skapat nakenheten.

Det ironiska i situationen är väl att spelet borde haft en artonårsgräns redan från början men att skjuta ner folk för egen vinning är tydligen mer ok än polygonsnusk.


signatur
Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Löjligt, snacka om att man är desperat isf.

Skrivet av ravingbear:

Trevligt, det är det första man kör in ju.
Har kört Oblivion ett bra tag nu med en nudepatch.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Kontot försvann:

Screeenshots!

http://www.jeuxvideo.com/forums/1-10915-1088-1-0-1-0-0.htm

Har inte själv spelet så jag får väl nöja mig med att man har kört Sims en gång i tiden med nude patch :).
Tänkte göra samma sak på Singels men det visade sig inte behövas ^^. Skit spel btw...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Redaktör
Skrivet av Jower:

Tycker det är lågt av FZ att börja fabricera nyheter. Även om det är nyhetstorka är det lågt...
Enda anledningen till att ni kunde posta detta var ju att ni drog paralleller till GTA:SA och det var ju en helt annan historia än det här. I GTA låste dom ju bara upp saker som redan fanns i spelet, här är det ju en egenproducerad mod. Sen tycker jag att historien kring GTA är lika befängd, men ändå. Fabricerade nyheter, skäms

Fabricera? Nyhetstorka? Av de drygt 20 nyheter vi producerade i går var källan till dem i alla utom ett fall någon annan än vi själva (däribland denna mod - vi har alltså inte skapat den, vi skriver bara om att den finns).


signatur
Medlem

Jag säger inte att ni hittat på att den finns. Och anledningen till att jag nämde nyhetstorka var ju för att försöka försvara er lite grann mot mitt eget angrepp (egentligen älskar jag ju er).
Vad jag tyckte var lågt var att hela nyheten i princip baseras på en jämförelse med GTA:SA och att dom var tvungna att dra tillbaka spelet pga deras nakenmod. Men anledningen till det med GTA var ju att det redan fanns med på skivan och bara behövdes låsas upp. Alltså tycker jag att det är en felaktiv koppling, och det känns bara som en ursäkt för att kunna skriva nåt annat än "Nu finns det en nakenmod till SiN Episodes" vilket väl skulle kännas för mycket som en porr-sida.

Redaktör

Visst kunde vi ha skippat jämförelsen med San Andreas, men eftersom moddarna till viss del kretsar kring samma tema - klä av vissa karaktärer - är kopplingen i mitt tycke ganska självskriven.


signatur
1
Skriv svar