Eriador, här kommer jag!

Inaktiv
Eriador, här kommer jag!

Japp. Efter att ha hört mig för på olika forum, läst recensioner (PCG + Level + internetrecensioner) samt sett lite filmer bestämde sig lille Erik. Med bestämda steg (tja, eller cykel var det i och för sig...) gick han ner till den lokala spelbutiken och köpte sig ett exemplar av LotRO: Shadows of Angmar och ett GTC, till kraftigt överpris naturligtvis, men det är en viss charm i att gå till lokalhandlarn

Det visade sig att lokalhandlarn dessutom var en lika stor Tolkien-nörd som jag, och pladdrade på om filmen Bilbo (som enligt honom redan är finansierad till 1 miljard och uppdelad i två filmer, men oklart vem som ska regissera den) samt den nya boken som Tolkiens son slutfört.

Hittills i spelet har jag bara valt karaktär och gjort några intro-quests. En dvärg som heter Philmir, guardian från Grey Moutains, är jag. Är dock lite förvånad över att antalet alver och människor måste vara lika stor som antalet dvärgar här i Thorin's Gate.

Nu har jag till 2 september att spela och recensera och tycka! Om det blir förlängning återstår att se men jag säger bara en sak; Eriador, här kommer JAG!

#blogg


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Eriador, här kommer jag!

Jag har varit på jakt efter en buddy-key till lotro en längre tid nu så har du en över så får du gärna skicka en till mig!


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jag har två faktiskt, en från mitt GTC också. Har lovat en polare en alla redan när han ska till DH, men gråter du riktigt duktigt så kanske jag överväger...


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

skickat PM.
(vet hur lätt det är att missa det)


signatur

I'm a snake, follow me!

1
Skriv svar