Högupplösta filmer från Call of Duty 3

Robot
Högupplösta filmer från Call of Duty 3
Medlem
Högupplösta filmer från Call of Duty 3

Bah. Jag är trött på uppföljare och WW2-temat. Det känns som att de stora utvecklarna är för rädda för att gå ifrån sina franchises och våga satsa på t.ex. hybrider eller mindre vanliga miljöer/storylines.

Medlem

Jag blir riktigt irriterad om dom inte gör denna till PC sen också Älskar ww2 spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varför kan ni inte RARa filmerna så slipper man bli av med sin 200låtar lista i Winamp?

Medlem

använder dom samma grafik motor från tvåan?
Inga PC bilder, om det kommer till PC annars får man väll köpa det till 360


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

använder dom samma grafik motor från tvåan?
Inga PC bilder, om det kommer till PC annars får man väll köpa det till 360

Pressmeddelande från Activision

Skrivet av Pressmeddelande från Activision:

Call of Duty 3, the follow-up to the #1 next-generation game, delivers the intensity of being closer than ever to the fury of combat during the battle for the Liberation of Paris, the most harrowing campaign of WWII, known as The Normandy Breakout. Through a seamless narrative, Call of Duty 3 delivers the rush of unrelenting battle and breathtaking action of the Allied offensive that changed the fate of the world. ( PlayStation 3 system, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Wii, Xbox, PlayStation® 2 computer entertainment system; fall; not yet rated by the ESRB )

Nej, ingen PC release av detta lir. :<


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Vafan ska det inte komma till PC?!

Medlem
Skrivet av Qrush:

Varför kan ni inte RARa filmerna så slipper man bli av med sin 200låtar lista i Winamp?

Jag tror det är för att om de skulle rara dem så skulle det innebära en massor med onödigt jobb för typ 95% av alla som laddar ner det.

Jag föreslår att du konfiguerar om din webbläsare eller winamp istället!

Medlem

Ja men visst, säg hur man gör då? "konfiguerar om din webbläsare" hur har du tänkt dig då?

Medlem
Skrivet av Qrush:

Ja men visst, säg hur man gör då? "konfiguerar om din webbläsare" hur har du tänkt dig då?

I firefox:

Tools->Options -> View & Edit Actions -> Välj AVI/MPG/MOV etc. -> Change action -> Save them on my computer

Medlem

Filmerna är nog från 360versionen...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tycker inte det verkar så spännande faktiskt. Scriptat och tråkigt... Men för konsollmänniskor är det kanske kul.

Medlem
Skrivet av high:
Skrivet av Qrush:

Varför kan ni inte RARa filmerna så slipper man bli av med sin 200låtar lista i Winamp?

Jag tror det är för att om de skulle rara dem så skulle det innebära en massor med onödigt jobb för typ 95% av alla som laddar ner det.

Jag föreslår att du konfiguerar om din webbläsare eller winamp istället!

RAR kanske man kan undvika då inte t.ex. Windows har inbyggt stöd för detta, men ZIP är det inga problem med nu för tiden.

Edit: Stavfel.

Skägg.
10 Chambers

Att packa saker är ganska uteslutet. Dels innebär det merjobb för personen som fixar upp filen, dels innebär det merjobb för personen som ska se filmen. Allt som allt tror jag att det blir mer jobb totalt sett att packa än att inte göra det.


signatur
Inaktiv

vaf*n inte till PC? CoD2 är ju fortfarande ett av dom mest spelade multiplayer spelen på PC :?

Och du som vill ha jobbiga rar's... gör en playlist? (.m3u .pls etc)

Medlem
Skrivet av Qrush:

Varför kan ni inte RARa filmerna så slipper man bli av med sin 200låtar lista i Winamp?

Lägg till dina låtar i medialibrary så tar det typ 2 sekunder att få tillbaka dom istället.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Filmerna är nog från 360versionen...

Vad får dig att tro det ?

Medlem

Daah, hoppas dom kommer att ändra sig när det gäler till pc! Jag älskar bara cod2 online! ett utav de bästa spelen till pc!

1
Skriv svar