En klase Prey-recensioner

Robot
Medlem
En klase Prey-recensioner

The Bad: Lacks any challenge; aliens speak english and sound dumb doing so; action is overly straightforward.

Får det att låta som ännu en tråkig FPS shooter, vilket det iofs. är. Men jag gillade det lilla jag spela av demot, fast det verkar som den inte fått så höga betyg som man väntat sig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spelet var inte så jätte bra som jag trodde! Men om man ska jämföra med Doom 3 så är det betydligt bättre..

Medlem
Skrivet av radiuz:

Spelet var inte så jätte bra som jag trodde! Men om man ska jämföra med Doom 3 så är det betydligt bättre..

Hehe, jämför med världens sämsta spel så är det jättebra - bara till att köpa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Hehe, jämför med världens sämsta spel så är det jättebra - bara till att köpa.

Ja, du har rätt! För jämfört med HL2 är Prey det ultimata spelet!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Ha inte för höga förhoppningar bara! Detta är ännu ett spel som bidrar med superb grafik men helt utan känsla + en touch av film..

EDIT : HL2 anser jag är betydligt bättre mot Prey.

Medlem

Tyckte det va skoj, dock en aning kort.

Medlem

Jag tyckte det var grymt, det var snyggt, roligt, bra ljud, känsla... Men som många andra sagt... väldigt kort!!!

Citat:

fast det verkar som den inte fått så höga betyg som man väntat sig.

Spelet har fått i snitt 85-93 av hundra möjliga?? Hur högt hade du förväntat dig?? 99.9 poäng?? Så mycket fick inte ens bästa Zelda eller HL2...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

fall nån inte spelat prey lr undrar hur det ser ut så satt jag härom natten o lärde mig Sony Vegas. Blev då 2st prey demo rullar (in-eye) i brist på ETQW :(. Inget fancy men ni får en feeling om'et.

http://kompaniet.mine.nu/members/mson/filmer/prey.demo.map1.M...

http://kompaniet.mine.nu/members/mson/filmer/prey.demo.map2.M...

Medlem

Bryr mig inte om betyg längre (såvida det inte är ett spel jag är med och utvecklar ), men Prey var för mig en väldigt positiv och underhållande upplevelse. Tog kanske 7-8 timmar att spela igenom, så jag kunde komma igenom det på en sittning, vilket är positivt.

Väldigt skönt att höra sin avatar prata också. HL2 och Episode One var så frustrerande. Satt ofta och tänkte, "men för fan, Gordon, svara henne då! Men säg något!"

Medlem

vad jag gillar med prey är att man kan gå på väggar och tack och teleport tekniken dom använder, ger ett ganska roligt gameplay.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

vad jag gillar med prey är att man kan gå på väggar och tack och teleport tekniken dom använder, ger ett ganska roligt gameplay.

I singelplay ja! Allt det där är en helt annan sak i multi, det är nog något man aldrig kommer att lära sig.

Medlem

gillade pray, lite nytänkande och en del otroligt snygga effekter, storyn var väl inte så orginell direkt dock och skådespelaren för huvukaraktären var väl inte direkt övertygande och ganska kass. Som anarkin skywalker i Starwars ep: 2 och 3 ungefär. DVS kass


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar