ET: Quake Wars försenat till 2007

Robot
Medlem
ET: Quake Wars försenat till 2007

neeej fan va trisst.. men men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.. hoppas inte man hinner bli för gammal innan det släpps bara..

Inaktiv

Om spelet skall överleva lägre än 6-9mån för ngn eSpels-Scene så är det det kritiskt att det inte finns totalt felbalanserade enheter (som bara framkommer vid skumma taktiker) osv. Så hellre försening än ett dåligt spel...

Medlem
Skrivet av eCore:

neeej fan va trisst.. men men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.. hoppas inte man hinner bli för gammal innan det släpps bara..

äh, vi gamers blir ju inte äldre ;).

Medlem

Helvete också. Jäkla skit. IHHHHHHH, vad ska jag hitta på i höst nu då ;_;


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

tycker det är bra, då kan man spela BF2142 på hösten och sedan testa ET:QW på våren, mycket bra nyhet

Medlem

Hoppas bara dom släpper en beta/demo mycket tidigare än releasen.

Medlem

Då får EA/Dice ett litet andrum med nya BF2142 å kanske hinner de till och med få till ett spelbart BF2. Den som blir gammal får se.

Medlem
Skrivet av Zarkow:

...hellre försening än ett dåligt spel...

Jag tror att jag för en gångs skull håller med dig Zarkow.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Urf.. detta förstör min höstplanering. QW och hellgate london, och den sistnämnda verkar det strula för med ><

Måste man testköra BF2142 för att överleva?

.. suck. Age of conan kanske?;)


signatur

Bara gör det.

Medlem

Ahapp, får väl fortsätta grinda WoW då! :evil:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

hade åxå hoppats på att få spela ET: QW till hösten / vintern


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

hmm aja ett mindre spel o bränna cash på i höst då

Medlem

Hellre ett färdigt spel än ett otestat och ljummet... Bara det blir riktigt bra!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Inaktiv

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

den som väntar på nåt gott bla bla bla yadda yadda yadda


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av Outzider:

den som väntar på nåt gott...

...väntar alltid för länge.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Groggo:

Urf.. detta förstör min höstplanering. QW och hellgate london, och den sistnämnda verkar det strula för med ><

Måste man testköra BF2142 för att överleva?

.. suck. Age of conan kanske?;)

Hellgate London kommer inte ut förrän Vista släppts. Hellgate London är nämligen ett DirectX 10 spel och DirectX 10 kommer enbart till Vista.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Groggo:

Urf.. detta förstör min höstplanering. QW och hellgate london, och den sistnämnda verkar det strula för med ><

Måste man testköra BF2142 för att överleva?

.. suck. Age of conan kanske?;)

Hellgate London kommer inte ut förrän Vista släppts. Hellgate London är nämligen ett DirectX 10 spel och DirectX 10 kommer enbart till Vista.

Hellgate London ett DirectX 10-spel? Visst kanske de optimerar det med DX10 via en patch, men spelet är ju planerat att komma ut i Oktober i år, och är ett DX9-spel.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Groggo:

Urf.. detta förstör min höstplanering. QW och hellgate london, och den sistnämnda verkar det strula för med ><

Måste man testköra BF2142 för att överleva?

.. suck. Age of conan kanske?;)

Hellgate London kommer inte ut förrän Vista släppts. Hellgate London är nämligen ett DirectX 10 spel och DirectX 10 kommer enbart till Vista.

Hellgate london kommer vara både DX9 och DX10 kompatibelt.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Det börjar verkligen bli mode att försena spel till 2007

Spore = '07
Supreme Commander = '07
ET: Kväk Wars = '07
Stalker = '07
UT '07 = '07 (hrm, dåligt exempel )


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

trist trist, men det har väl hänt att man väntat länge på spel förr ... Det är klart, QW-gänget håller säkert också ett ett extra öga på hur EA/Dice-gänget fixar problemen med BF2 innan dem släpper nån beta - skyndar långsamt - smart ..


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

Medlem

Detta kändes faktiskt inte helt fel. Räknar med att hösten kommer att gå åt att spela på en nyinköpt Nintendo Wii så det hade blivit trångt att klämma in ET:QW mitt i det

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Hellgate London ett DirectX 10-spel? Visst kanske de optimerar det med DX10 via en patch, men spelet är ju planerat att komma ut i Oktober i år, och är ett DX9-spel.

Har du någon källa till det påståendet? Om jag inte missminner mig har Roper & co endast sagt att spelet kommer när det är klart.

Medlem
Skrivet av Gamblor:
Skrivet av Kyraal:

Hellgate London ett DirectX 10-spel? Visst kanske de optimerar det med DX10 via en patch, men spelet är ju planerat att komma ut i Oktober i år, och är ett DX9-spel.

Har du någon källa till det påståendet? Om jag inte missminner mig har Roper & co endast sagt att spelet kommer när det är klart.

Det du säger stämmer säkert, har bara ett minne av att jag hört på någon podradio att de siktar på oktober i år, och det var ett tag sedan.

Medlem
Medlem

Hellgate skulle vara kompatibelt med tidigare windows så precis som Kyraal sa så är det nog optimerat med dx10 men spelbar på dx9.
Lite trist med förseningen av QW, men hellre att dom gör det ordentligt. Man tröttnade snabbt på doom3/Q4 så jag hoppas dom lyckas bättre nu.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

URK
Medlem

får se vad som blir klart först bf2 eller qukewars. fast bf2 släpptes för ett år sedan.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

12
Skriv svar