Kläm ur mer ur Oblivion

Robot
Medlem
Kläm ur mer ur Oblivion

Gav ju inte mycket, spec. när dom snackar skit om x1600. Tycker den har riktigt bra prestanda för priset.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Intressant artikel, själv kör jag gf7800 med 3.8ghz dual core cpu..och det flyter kanon i 1280x1024 med allt på max (kan nog ta högra upplösning också, men jag gillar 1280x1024)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Intressant artikel, själv kör jag gf7800 med 3.8ghz dual core cpu..och det flyter kanon i 1280x1024 med allt på max (kan nog ta högra upplösning också, men jag gillar 1280x1024)

min brorsas dator kör dual core 4200+ med 2gig ram och 7800GTX 256mb, kör samma inställningar som du kör, flyter fint. Fast skulle gärna se lite AA, men hdr är så vackert.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kommer nog spela om Oblivion när man köpt nytt system i september, förhoppningsvis är Conroe ute då också. Mitt nuvarande GeForce 6800GT börjar bli lite segt i nya spel som Oblivion ;/

Inaktiv

Typiskt Toms Hardware att överdriva artikellängden. Dom skulle kunna förvandla tre rader med vadsomhelst till 20 sidor text-och-bild-artiklar


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Ankh:

Intressant artikel, själv kör jag gf7800 med 3.8ghz dual core cpu..och det flyter kanon i 1280x1024 med allt på max (kan nog ta högra upplösning också, men jag gillar 1280x1024)

min brorsas dator kör dual core 4200+ med 2gig ram och 7800GTX 256mb, kör samma inställningar som du kör, flyter fint. Fast skulle gärna se lite AA, men hdr är så vackert.

Yepp, det är det definitivt. Min är också ett 7800GTX 256mb...jävla skönt kort! Har iofs bara 1.5gb minne, men va fan - de duger bra


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Tråkigt bara att Oblivion har så fula animationer... det kan inget ögongodis hjälpa upp, faktiskt.
Fint i detaljerna, sterilt i heltheten grafiskt sett.

Medlem

Med tanke på att de (i princip) skriver att ATI klarar Oblivion bäst...är det bara jag eller "vinner" inte Nvidia nästintill alla deltest? (i high end segmentet alltså)
Antingen har de råkat växla namnen eller är jag bara snurrig...

1
Skriv svar