Need for Speed: Carbon - nya skärmdumpar

Robot
Medlem
Need for Speed: Carbon - nya skärmdumpar

Vadå? Fanns det inte snabba bilar och polisjakter i Most Wanted då? ...

Medlem

is it only me, eller är det här fulare än MW?

Medlem

Foxen näe, är stilrenare, desstuom är det inte en färdig produkt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Allt var bättre förr.

Medlem
Skrivet av SebbeSkarp:

Vadå? Fanns det inte snabba bilar och polisjakter i Most Wanted då? ...

Sen när fokuserade MW på snabba bilar och polisjakter? Spelet fokuserade ju på streetracing, du skulle race mot andra i illegala race aka streetracing. Vann du tjänade du pengar och kunde köpa en bättre bil eller uppgradera din nuvarande.

I de gamla NSF spelen så hade du färdiga bilar som inte kunde uppgraderas som du raceade med ute på landsvägar oftast med en polis i häcken.

Med det sagt så tycker jag Underground 1/2 och MW konceptet är roligare än det gamla konceptet.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Inaktiv
Skrivet av SebbeSkarp:

Vadå? Fanns det inte snabba bilar och polisjakter i Most Wanted då? ...

Jo, men nu ligger fokuset på just polisjakter.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Är det bara jag som tröttnat på alla dessa uppföljare?

Medlem
Skrivet av radiuz:

Är det bara jag som tröttnat på alla dessa uppföljare?

i vissa fall håller jag med. i alla fall när det gäller numreriska uppföljare. NFS serien skulle jag väl knappast kalla uppföljare så mycket förutom NFS 1, 2, 3 Nsf: HP 1 och 2 och NFS: U 1 och 2, men det har ju gjorts en del NFS spel där i mellan åxå som inte fått någon uppföljare.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Underground 1 anser jag hade det bästa streetracing elementen Most Wanted hade sjukt roliga biljakter (tills man tröttnade då). Och en sidnot, Need for speed kol?

Inaktiv

signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Var finns bilderna? Hittar inga bilder på den länken.

Medlem

Skönaste NFS genom tiderna är lätt Need For Speed 4 Road Challenge Där kunde du också trimma bilarna men det var väldigt simpelt det fanns 3 nivåer till varje bil. Man kunde även vara polis där och det fanns inget roligare än att köra med en polare och jaga busar

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Och en sidnot, Need for speed kol?

tror att det har med bildelar gjorda i carbon att göra?

Medlem
Skrivet av FoxeN:
Skrivet av Svenpa:

Och en sidnot, Need for speed kol?

tror att det har med bildelar gjorda i carbon att göra?

Carbon, as in carbon fiber = kolfiber. Sånt dom slänger på bl.a. bilar för att göra dom lätta å snabba. Typ.


signatur

Ich würde nur an einen Gott glauben, der zu tanzen verstünde.

Inaktiv

Bästa NFS var Need For Speed 4 och Hot pursuit 2, Själv älskar jag street racing bilar, men underground serien är ju löjlig, men lirar det i vilket fall som helst

NFS carbon, ljudet från bilarn (Evo´n) låter så "enformigt" när man växlar, riktigt jobbigt att höra på i längden. Hmmm det här bilspelet blir bara sämre o sämre. Mer och mer Copy->paste spel.

http://www.nfsplanet.com/main.php?lang=eng

Inaktiv

Ser tråkigt och fult ut :\

Medlem

Trevligt att de går tillbaka till sina rötter och inte följer den förbannade "ååh.. titta.. jag har en japansk ful bil som jag kan trimma så att den går i 300 knyck"

Bästa NFS-spelet enligt mig är iaf Need for Speed: Porsche Challenge.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar