Snart sommarlov

Avstängd
Snart sommarlov

Snart är det sommarlov igen... för elfte gången. Det känns skönt att ha avverkat ännu ett år i skolan även om högskolan närmar sig med skrämmande hastighet. Dessutom har jag inget sommarjobb än. :-8

Sommarloven är trevliga, men de är onödigt långa. Börja tidigare i augusti och sprid ut veckorna som blir över på resten av läsåret.

Sommaren är det som gör livet värt att leva. Det är inte bara nackdelar med klimatförändringen. ;D

En intressant grej att se, förresten, är ifall mina betyg piskar klasskamraternas betyg lika hårt i år. 8)

#blogg

Inaktiv
Snart sommarlov

Visst är det härligt! I skolan har vi 4 effektiva skoldagar kvar nu. Sen är det slut för denna gången. Då är det endast 1 år tills jag kan välja att börja på universitet.

// SkarZnik, lite småtrött efter 2 timmars programmering


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

En tenta kvar + X antal omtentor... sen får man slava på föräldrarnas gård då man varit lat och inte fixat något sommarjobb även om man försökte.

Låter som att ni ser fram emot universitet/högskola. Är lite annorlunda jämfört med gymnasiet men lycka till ^^


signatur

osv.

Medlem

Sista sommarlovet i livet, sen blire 5 veckor per år ;P


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Avstängd

Vi hade sista riktiga lektionen igår. På eftermiddagen nu får vi tillbaka NP Svenska och sen får vi sluta för dagen. Nästa vecka kommer vi bara att göra roliga grejer.

1
Skriv svar