WWII Battle Tanks plåtat

Robot
Medlem
WWII Battle Tanks plåtat

Yay, tank sim:D

Medlem

Ser riktigt fett ut faktiskt =o Och verkar inte vara ren arkad skräp heller. Gif plx!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Ser riktigt fett ut faktiskt =o Och verkar inte vara ren arkad skräp heller. Gif plx!

Ja, längesen det kom simulator i ww2, var väl Panzer Elite senast, 98 typ?

Medlem

Jo senaste panzer elite action eller vad det hetter var ju riktigt kass... ren arkad action shooter där en sherman nitade typ 15 panzer IV och 5 Tigers... ush


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Jo senaste panzer elite action eller vad det hetter var ju riktigt kass... ren arkad action shooter där en sherman nitade typ 15 panzer IV och 5 Tigers... ush

Så det ska vara

Inaktiv

Wuhuuu, hoppas det inte är nåt rts bara :|.

Medlem

ser intressant ut, kanske kan bli nått dock namnet.. t-34 vs tiger.. kan man bara köra 2 tanks? :/ vill ju köra lite KV2 osv

Medlem
Skrivet av Katana:

ser intressant ut, kanske kan bli nått dock namnet.. t-34 vs tiger.. kan man bara köra 2 tanks? :/ vill ju köra lite KV2 osv

Mjo, hade varit trevligt med mer än 2 :P, hade gärna sett lite mindre tanks också, T-60, Panzer 2 , köra runt som en galning för att försöka undvika att bli spräng i bitar

Medlem
Skrivet av Katana:

ser intressant ut, kanske kan bli nått dock namnet.. t-34 vs tiger.. kan man bara köra 2 tanks? :/ vill ju köra lite KV2 osv

IS-2 eller IS-3 hade inte iheller skadat

Men i vilket fall som helst låter spelet bra, hoppas det blir bättre än vad T-72 Balkan on Fire var.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varför IS3? Användes ju inte under ww2 mer än till segerparaden genom Berlin.


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Katana: Co-op? *flirt*


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av bjosarn:

Katana: Co-op? *flirt*

Flera i samma tank? Pax för att inte spela laddaren!

Medlem

jag har det,asnice,verkligt

Medlem

om jag kommer ihåg,så ska jag lägga upp bilder på det, 1 som förare,1 som laddare, och 1 som commander

1
Skriv svar