Diskus: När kommer lagspelet med tre sidor?

Medlem

Ionass har typ nämnte det 2-3 gånger i mina posts, läs tråden. Men jag håller med PVK är riktigt kul


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Ionass har typ nämnte det 2-3 gånger i mina posts, läs tråden. Men jag håller med PVK är riktigt kul

Sorry fick bara upp sida #2, även när jag försökte länka mig tillbaka till sida 1 innan jag posta... Såg just att det faktist är skrivet och skulle just redigera.

Medlem

Kan man inte göra egna banor i OFP så det blir 3 lag? US, ryssar och "resistance"

Medlem

Vore skitschysst om någon klarade av att fixa det, Valfritt krigsspel med 3 lag, dock är det rätt icke-realistiskt eftersom det OFTAST är 2 sidor som strider med varann.

Medlem

Halo 2,,, Xbox live,,, multi team,,,


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Kom just ihåg att Team Fortress Classic till HL1 ju faktiskt har - förutom tidigare nämnda 4-lags läge - trelagsläget "Hunted" där en spelare (ett lag) är hunted, ett lag är Bodyguards och det tredje Assassins.
Nu kan man ju iofs säga att Hunted och Bodyguards är samma lag, men intressant är ju att de olika lagen har olika egenskaper, klasser och objectives. Det vore något att ta vara på och vidareutveckla.

Nu var ju dock Hunted ett av de mindre populära TFC-spelsätten, men grundidén var inte så dum.

Medlem

vadå i c&c generals och en del andra RTs spel så får man ju stats efter liret hur många tanks osv man slaktat och hur många man blivit av med osv... typ speciellt när man spelar i allianser och så kanske man ser dator motståndaren eller nån annan spelares units som kommer rushandes mot ens bas och då skickar man dit tanks men då kommer din polare med sina flygplan och bombar bort unitsen före dig då kan man ju faktiskt ropa frag stealer! brukar ja göra ibland

I flashpoint har ja faktiskt gjort det förut och spelat andrasa uppdrag där man haft 3 eller 4 lag capture the flag eller så. Hel röjj säger ja bara! 4:e laget e då civilians.

Medlem

ehh... Planetside har 3 sidor...

Medlem
Skrivet av Lerner:

ehh... Planetside har 3 sidor...

lerner....
läs, snälla, du ser bara dum ut om du skriver som du gjorde nyss.

12
Skriv svar