NHL 2007 visar upp sig

Robot
FML
Medlem
NHL 2007 visar upp sig

Ser fett ut, så ska det se ut! Hoppas bara datorn pallar med det. =/

Inaktiv

Är det bara jag som inte försår det roliga med alla sports spel med den obligatoriska 200X nummer skillnaden?

Tycker dom bara gör spelen lite snyggare, men skillnaden är minimal förutom grafiken...

Någon som kan upplysa mig?

Medlem
Skrivet av zolidznake:

Ser fett ut, så ska det se ut! Hoppas bara datorn pallar med det. =/

Tyvärr så kommer du aldrig att få veta det då endast xbox360 kommer att få den här grafiken, 07 på pc kommer att använda current-gen motorn.

Starkt jobbat EA.

Inaktiv

Blir nog ett köp för min del till Xbox 360. Har för tillfället bara 2K Games version av hockeyn och där bjuds man inte på någon större grafisk upplevelse


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

QRT
Medlem
Skrivet av 0wing:
Skrivet av zolidznake:

Ser fett ut, så ska det se ut! Hoppas bara datorn pallar med det. =/

Tyvärr så kommer du aldrig att få veta det då endast xbox360 kommer att få den här grafiken, 07 på pc kommer att använda current-gen motorn.

Starkt jobbat EA.

Det var mindre trevligt :\ Dåligt av EA. BOOO!!

Hoppas dock dom fixat målvakterna, var ju urkasst system i 06.

Medlem

Haha, det är fan på tiden, en publik som inte är 2D. Tror nästan det är första gången jag ser det i ett hockey spel.

Medlem

Roligt att Blades of Steel på NES krossar alla skit hockey-spel med ultra grafik när det gäller spelglädje! Nej, jag väntar på ett simpelt hockey till Wii istället om det ska vara nått, eller varför inte just NES spelet till VC!

Aaa, nostalgi!

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av 0wing:
Skrivet av zolidznake:

Ser fett ut, så ska det se ut! Hoppas bara datorn pallar med det. =/

Tyvärr så kommer du aldrig att få veta det då endast xbox360 kommer att få den här grafiken, 07 på pc kommer att använda current-gen motorn.

Starkt jobbat EA.

GG EA

Medlem

Målvakterna är nog nr. 1 att fixa, inte grafiken. Varit så ända sen nhl 96, samma rörelse fintar dom alltid.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av radiuz:

Roligt att Blades of Steel på NES krossar alla skit hockey-spel med ultra grafik när det gäller spelglädje! Nej, jag väntar på ett simpelt hockey till Wii istället om det ska vara nått, eller varför inte just NES spelet till VC!

http://www.theoldcomputer.com/Libarary's/Pictures/NESGameCove...

Aaa, nostalgi!

Håller med, Blades of Steel ägde på NES ^^

Medlem

Att folk köper skiten blir jag mäst förvånad över....EA är oehört duktiga på att lura folk köpa samma hockey spel år efter år.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

QRT
Medlem

Jag har faktiskt aldrig köpt ett NHL spel sedan NHL 98, inte heller har jag laddat ner. Spelat de flesta NHL spelen hos en polare, och jag kan hålla med om att de är väldigt lika år efter år.

Medlem

Ice Hockey till NES är också riktigt roligt. Passar perfekt på LANen.

Medlem

Tacka vet jag Wayne Gretzky Hockey på Amiga:)

Medlem

Ser bra ut, lite ansiktsanimationer skulle ju inte skada dock... vill ju ha iaf ett hockey och ett fotbollsspel till min kära 360

FML
Medlem
Skrivet av Mykee:

Haha, det är fan på tiden, en publik som inte är 2D. Tror nästan det är första gången jag ser det i ett hockey spel.

NHL 06 publiken är faktiskt 3D, dock inte de längre bak. Däremot så är hela Fifa 2006 publiken 2D, jävla skitspel.

Inaktiv

Älskar dom här EA spelen och ser verkligen fram emot detta!!

Medlem
Skrivet av radiuz:

Nej, jag väntar på ett simpelt hockey till Wii istället om det ska vara nått, eller varför inte just NES spelet till VC!

Wii Hockey vore nått!


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av zolidznake:

NHL 06 publiken är faktiskt 3D, dock inte de längre bak. Däremot så är hela Fifa 2006 publiken 2D, jävla skitspel.

Jo, för alla vet ju att det är publik i 3d som är den magiska ingrediensen för att göra bra sportspel.

Inaktiv

Lista på saker som ska fixas.

#1 Målvakterna. Gång på gång slänger de sig istället för att stå upp och rädda.

#2 Menyerna är låsta till låg konsollupplösning, 640x480, och man har ingen nytta av musen.

#3 Spelarna är för tjocka. Jagr ser ut som en valross.

#4 Återanvänd reprisfunktionen från NHL04.

#5 Stolpskott visas aldrig i repris. Grrr!

Lista på lite blandat angående skärmdumparna.

# Grafiken är mums. Man kan riktigt känna texturen på deras kläder med brody och allt.

# Publiken följer inte pucken, de stirrar bara rakt fram. Mindre viktigt dock.

# Klubban sviktar när man skjuter. Trevligt.

1
Skriv svar