Konsol Rally 2007

Medlem
Konsol Rally 2007

Jag har aldrig varit en riktig konsol-människa, men i år så har jag faktist börjat fundera på om man skulle ta och införskaffa sig en liten maskin. Det ligger dock inte så högt på priolistan, men en god 5:e plats har den nog. Först och främst är nog att hitta på något med chefen eller polarna, och på en delad förstaplats ligger en ny dator på lur. Det var ca 5 år sedan jag köpte denna monstermaskin och jag känner att det är dags för en ny.

Men om jag nu skulle köpa en konsol, så vet jag fortfarande inte vilken. Det är ta mig fan en djungel det också! Inte nog med att dom kostar en summa pengar, men alla har sina för och nackdelar. Skall dock inte yttra mig speciellt mycket om dessa, då jag inte har någon som helst koll på vilka de är. Men Wii lockar på grund av att den verkar riktigt underhållande, och att det är en rolig grej att göra med polarna, medan krysslådan och spellådan är lite mer hardcore. Jag har ett ps2, och har inte spelat speciellt mycket, lite GTA och Sagan om Ringen, men de alltför sällan för att klassas som en konsolare.

Men ett Playstation 3 lockar som aldrig förr, den är eligant och häftig. Dock vet jag inte riktigt hur utbudet ser ut på spelfronten, men det verkar ganska tort för tillfället. Medans krysslådan har ett lite bredare sortiment. Wii börjar spänna musklerna också.

Jag vet inte riktigt vad jag skall leta efter i en konsol. Jag får helt enkelt återkomma, insåg just att jag måste bege mig till Byggmax, för ett kvällspass. 12:00 till 20:30, åååh vad roligt. Hej då kära liv.

#blogg


signatur

Niet.

Medlem
Konsol Rally 2007

Jag skulle nog säga en ps3 den känns mest framtidssäker och har flest finneser. Visst spelutbudet är väl sådärr just nu men alla schyssta bilspel som kommer till 360 kommer ju även till ps3 så

1
Skriv svar