Ladda hem musiken till Oblivion

Robot
Medlem
Ladda hem musiken till Oblivion

Så långe tidningen PC Gamer inte är gratis... så tycker jag faktiskt titlen är missledande.

Medlem

det är inte missledande, du får musiken gratis men det krävs ett medlemskap i PC gamer. Om du redan är medlem ja då får du musiken gratis då det inte ingår i prenumerationen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Man får det endåså gratis på officiela oblivion sidan.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Antikvitet

"Utan extra kostnad" låter så... fult.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Även om de är fult så ska de vara rätt Har för mig att om man har betalat för en produkt så får den inte innehålla någon form av gratistexter, ska stå utan extra kostnad eller liknande. Så om du ser en produkt, t.ex. chips, och ser att det står 10% gratis så kan du stämma dom, även här i Sverige.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Nu har jag iofs aldrig provat, men om man kör ner en stråke i halsen så kittlar det väl knappast. Det gör nog snararare ont...

Inaktiv

Det Zoidberg skriver är rätt, förutom på den viktiga punkten att du inte har rätt att stämma de - du har rätt att få de 10% utan att köpa varan.

'Gratis' är ett skyddat ord och får inte brukas när det krävs motprestation.

Medlem

Reklamvarning.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

Reklamvarning.

När jag skrev [n=12255 nyheten] om att soundtracket till Oblivion gick att köpa var det många som hurrade i kör, så varför tycker du att den här nyheten inte har något existensberättigande?


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av conthox:

Reklamvarning.

När jag skrev [n=12255 nyheten] om att soundtracket till Oblivion gick att köpa var det många som hurrade i kör, så varför tycker du att den här nyheten inte har något existensberättigande?

Klart den har det, men det känns endå lite skumt. Du behöver inte ilskna till så här på söndagsmorgonen, ta en kaffe och slappa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av conthox:

Reklamvarning.

När jag skrev [n=12255 nyheten] om att soundtracket till Oblivion gick att köpa var det många som hurrade i kör, så varför tycker du att den här nyheten inte har något existensberättigande?

En fråga, hade ni tagit med detta om HM inte köpt upp er?

Skulle själv hurrat om det inte vore för att jag inte längre prenumererar. Har gjort det sedan starten, men grattis till alla andra. Betala fullpris kommer man inte göra.

Och var laddar man ner det? Directsong?

Medlem

Directsong låter som en bra gissning enligt mig, har själv köpt lite boosterpacks och så till GW från dem
smidig service som fan för övrigt.

Antikvitet

När PCG får till en sjysst deal som denna är det i min mening självklart att vi berättar om den. Vi och PCG sitter numera i samma båt och växer de så växer vi. Desustom så är det här, som Calle säger, en fullt existensberättigad nyhet, även om vi inte hade haft samma ägare som tidningen.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Mmmm ... polera trombonen ...

1
Skriv svar