Medieval 2: Total War avbildat

Robot
Inaktiv
Medieval 2: Total War avbildat

Jag har aldrig riktigt fastnat för Total War spelen men får väl ge det en ny chans efter ha sett dom här smaskiga screenshotsen

Inaktiv

Deras karta är dock helt åt helvete...vissa regioner är alldeles för stora och dom verkar inte tro att det finns några tänkande varelser norr om Danmark


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Deras karta är dock helt åt helvete...vissa regioner är alldeles för stora och dom verkar inte tro att det finns några tänkande varelser norr om Danmark

Meh...tror inte danskarna klagar iallafall.

Men oroa dig inte...Realism modden kanske kan fixa det

Medlem

Kommer detta att stödja ett flerspelarläge till kart/kampanjläget?

Medlem

tvivlar på det, dom sa innan dom släppte rome att en sån kampanj skulle ta vääääldigt länge att spela så dom sket i det


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv
Skrivet av Raid25:
Skrivet av SgtKelly:

Deras karta är dock helt åt helvete...vissa regioner är alldeles för stora och dom verkar inte tro att det finns några tänkande varelser norr om Danmark

Meh...tror inte danskarna klagar iallafall.

Men oroa dig inte...Realism modden kanske kan fixa det

Nja, i Realism-mod-gänget kan nog ändra storleken på regionerna, men kan dom förstora och utöka hela kartan?

Men jag kommer ändå att köpa det här, såvidare dom inte skaffar Starforce innan release...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

köpt alla spel i serien inkl expansioner. Finns inget bättre strategispel (ok, civ IV, men annars inget som kan komma nära)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Om nått spel behöver en realism mod så är det väl ändå Civ IV..
Att attackhelikoptrar kan bli förstörda av soldater med svärd/spjut är för mig ett stort mysterium.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av Raid25:
Skrivet av SgtKelly:

Deras karta är dock helt åt helvete...vissa regioner är alldeles för stora och dom verkar inte tro att det finns några tänkande varelser norr om Danmark

Meh...tror inte danskarna klagar iallafall.

Men oroa dig inte...Realism modden kanske kan fixa det

Nja, i Realism-mod-gänget kan nog ändra storleken på regionerna, men kan dom förstora och utöka hela kartan?

Men jag kommer ändå att köpa det här, såvidare dom inte skaffar Starforce innan release...

Dom kan väl ändå göra om kartan hur dom vill? Har för mig att dom håller på att göra en helt ny till 7.0 versionen..

För övrigt så håller jag med redmac helt och hållet.

Ser helt klart framemot det här spelet, gillar medeltiden, man får väl hoppas att en och annan viking får plats nånstans, nån gång..

1
Skriv svar