Titan Quest-uppdatering hos FZ

Robot
QRT
Medlem
Titan Quest-uppdatering hos FZ

Det gick inget snabbigt

Edit: Här gick det snabbt, min förra kommentar var till de först länkade sidan ^^

Inaktiv

hej, jag undrar om ni kan lägga till patchen på eran fIIIIINA ftp-server. tack och hej leverpastej.

Medlem

min e snart hemma, kan ladda upp den på snabbare server om ni vill

tanka snabbare här

Redaktör

Patchen finns nu hos FZ.


signatur
Medlem
Skrivet av robbis:

Tack!

Medlem

Det är nå fel på patchen. Knapparna har inga bokstäver, och det händer inget när man försöker trycka på ok!!??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

tryck bara så funkar det

Inaktiv

Någon mer än jag som missade att man måste lägga patchen i spelmappen ? Det var ganska svårt att uptäcka felet då alla knappar är blanka och det inte står någon text.

Tänkte bara nämna det om någon annan är lika dum som jag var och sitter och provar patchen 3 gånger och inte fattar varför den inte vill fungera.

Medlem

Hmm var man tvungen att ha den i spelmappen? :S Verkade funka rätt bra för mig i en helt annan mapp... står iaf 1.08 längst ner i hörnet

Inaktiv

Den kanske bara hatade mig...

Medlem

Någon som har en kommentar om patchen? Blir det mkt bättre? Jag har hört mkt om krascher tidigare, fixar denna det? (Jag vet att det står i release notesen, men händer det på riktigt?)

Skrivet av Elwis:

Den kanske bara hatade mig...

Det är inte alla som gillar Elvis...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Någon som har en kommentar om patchen? Blir det mkt bättre? Jag har hört mkt om krascher tidigare, fixar denna det? (Jag vet att det står i release notesen, men händer det på riktigt?)

Skrivet av Elwis:

Den kanske bara hatade mig...

Det är inte alla som gillar Elvis...

nä jag har fotvarande blueescreens hmm o det e nog inte för min dator.. kan spela andra spel i timmar utan krash eller något

Inaktiv

Startar upp patchen här och alla dialogrutor är blanka, helt utan text. Läste på deras Tech-forum att folk har blivit av med sin text på alla knappar i själva spelet också och att deras main char försvunnit helt.

Tror jag väntar med den här patchen...


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem

(förlåt, jag bara måste) Hmm, kanske en värdig motståndare som vågar utmana BF2 om tronen om buggiga patchar...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Inaktiv
Citat:

Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters

Märker det ... eller inte. Blir precis lika som innan patchen.

Är denna patch bara en bluff eller är det någon den hjälpt?

Medlem

Funkar inte alls, nästan värre än innan patchen, hänger sej på samma ställe som innan när man e påväg ur första grottan.

Medlem

Grr... Hur jobbigt är det inte när skiten inte alls funkar för mig men funkar bra för alla kompisar/bröder.. ARRG.. ><.

Medlem

hm.. jag som funderade på att köpa spelet imorgon

Medlem

De här va jobbigt.. är enormt sugen på att fortsätta

Medlem

för mig har patchen fixat alla kraschproblem.. om jag ska vara ärlig så körde jag en crackad version innan, men eftersom jag inte kunde hålla mig så köpte jag spelet idag. avistallerade det gamla. installerade det nya inklusive patchen, och nu funkar det problemfritt jämfört med förut då det kraschade var 5e minut och korrupterade karaktären.

Medlem

Så... vore intressant att veta hur många av de som har problem som hade en piratad version. Skulle definitivt vilja köpa det här spelet.

Sen är det även intressant att Ironlore påstår att de har lagt in krascher och andra störande moment för de som försöker kringgå securom-skyddet. Bullshit? Kanske, men om vi för en sekund antar att de talar sanning, är då den taktiken bra för försäljningen? Resultatet blir att folk som "testar" lite innan de köper tycker att spelet är buggigt, postar på alla forum om att det är buggigt, klagar för sina vänner att det kraschar och har sig.

Smart? Jag skulle då inte göra så.

Medlem

Mjah.

Patchen fixade till mitt iaf, inga krashproblem etc nu, men jag förlorade min lvl 22 feta assassin med bra grejer. :(.
Men nu har jag en ny lvl 22 fet assassin med bra grejer. ^^.

1
Skriv svar