Högt pris på HL2:Episode 2

Medlem
Högt pris på HL2:Episode 2

479kr säger dom på webhallen att priset kan komma att ligga på när Half-life2 Episode2 kommer ut. Jag trodde först att priset skulle ligga runt 250kr men 479kr för spel som man redan har och sedan får en episode och 2 småspel. Vet att dom spelen är riktigt bra men endå det priset är väl lite väl saftigt? eller bara jag som är snål? Aja man tar endå och köper det för det priset men tanke på att det kostar 50% mer än vad det skulle ha gjort.

#blogg

Medlem
Högt pris på HL2:Episode 2

Vi kan ju säga såhär. Webhallen har bara orange boxen för tillfället, men det ska ju även komma en black box. Denna kommer bara innehålla det nya, och kosta ungefär 250kr!

Medlem

Nej för dom har dragit in på den billiga boxen och säljer bara den dyra.

Från mailet jag fick den 24maj.
"under veckan har det kommit besked från leverantören om att det mindre expansionspaketet till Half-Life 2 som du bokat utgår, och att det enbart kommer att släppas en fullmatad utgåva (kallad Orange Box). I den utgåvan får man med Half-Life 2, Episode One, Episode Two, Portal samt Team Fortress 2. "

Medlem

En artikel som FZ skrev går att hitta här:
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=19636


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

50dollar = 342kr lite skillnad på 479kr. men det är väl massa skatter o sådant på det sen. Fast det är lite dyrt när man väl tänker på det.

1
Skriv svar