Diablo III

Medlem
Diablo III

Vet inte direkt vad jag ska säga, visst ett till #Diablo vore väll kul men vad skulle det handla om? jag är en sådan person som har problem med Prequels sådant som hände innan saker o ting. Och såklart så tänker jag att det jag inte gillar motarbetar jag, och tyvärr så blir detsamma med Diablo III om det nångång kommer. För mig så är serien fulländad alla bitar har fallit på plats och jag behöver inget mer av den serien, Visst det finns folk där ute som gillar Diablo tokigt mycket som vill se en uppföljare mer än allt annat i världen och visst det är inget fel med det.

Diablo var och är ett tokigt bra spel det har otroligt bra värde i mitt spelhjärta men fortfarande så känner man att spelet borde låtas vara ,det är bra som det är. Man vill se #Blizzard göra ett spel som inte handlar om sina gammla märken också, vi vet att dom kan göra otroligt bra saker och deras fantasi är så stor.

Godnatt Fz, syns imorgon.

#blogg

Medlem
Medlem

Skulle nog ha nämnt det med Mythos i bloggen, har det inte namnet DIABLO så är det inte ett diablo spel, och mythos kommer inte ifrån Blizzard bara ifrån avhoppare. Jag tycker inte att det räknas då det inte bygger på handling i Diablo vad jag vet om iaf.

Medlem

Det är ungefär som att säga att Hellgate: London är Diablo 3 - bara för att det är gjort av Blizzard-avhoppare.

Ett riktigt Diablo 3 vore inte dumt. Men tyvärr är oddsen dåliga för att ett sådant projekt skulle kunna funka. Det är så många viktiga personer som har hoppat av.

Men OM Diablo 3 skulle komma tror jag inte att vi behöver oroa oss för storyn. Blizzard har alltid kunnat göra en bra uppföljare.

1
Skriv svar