Tjegamers hitåt

Inaktiv
Tjegamers hitåt

I Storbritannienär nästan hälften av alla gamers kvinnor. Uppgiften, som är lite förvånande, är hämtad från Electronic Gaming Monthly´s aprilnummer, där man redovisar en undersökning från konsumentanalysföretaget Some Gruop om de senaste speltrenderna i olika länder.
Some Group kom överraskande nog fram till att nära hälften av de engelska tonårstjejerna är spelälskare.

Spännande!

Skulle vara kul att se hur många det är i Sverige för ibland känner jag mig väldigt ensam ...

Jag som febrilt försökt få polarnas flickvänner att börja spela. Jag lockar med Guitarhero, world of warcraft,ja till och med counter-strike! Vissa hittar hem andra skrattar bara åt hur nördig jag är och hävdar att de inte har tid att spela ...
JAg säger: vad gör du då?
De svarar: jag brukar slappa framför TVn ...
VAd är skillnaden, slappna av framför datorn med lite hjärnaktivitet eller matas med bilder hela kvällen och inte behöva använda huvudet? Ja för mig är valet lätt!

#blogg


signatur

This will not be quick, you will not enjoy this, and I am not your Queen!

Medlem
Tjegamers hitåt

Jag stödjer din kamp, inte för att jag vill ha fler flickor att ragga på i spel, utan för att det helt enkelt vore roligare och mer dynamiskt Mer kvinnor till spelfolket!


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

/sign


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar