Betatesta Battlefield 2 version 1.4

Medlem

Vad finns det att förklara? Det är precis så det är, punkt slut.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

JB
Medlem
Skrivet av Langos:

Vad finns det att förklara? Det är precis så det är, punkt slut.

Om det verkligen är så, så är det ju hemskt tråkigt för gamers. BF2 med sin grafik, och motor, ser ut att ha massor med potential. Jag är som sagt ingen BF2 inbiten spelare, men som i jämförelse till andra spel som Wolfenstein Enemy Territory, eller Quake 3, så känns BF2 färdigt rent grafikmässigt, men själva spelidén med balasering och vad spelet skall gå ut på, känns inte igenomtänkt, eller igenomspelat / igenomtestat. Jag tycker tex BF2 funkar bättre på en 16 player SP mode. (singelplayer) än online MP.

Medlem
Skrivet av JBRAA:

men själva spelidén med balasering och vad spelet skall gå ut på, känns inte igenomtänkt, eller igenomspelat / igenomtestat.

Nja, nu är det ju trots allt ett grymt bra MP-spel. Jag har nästan uteslutande spelat BF2 sedan det kom. Bara provat/spelat klart andra spel men inte fastnat för dom mer än någon dag. Så det är nog rätt jävla bra ändå.

Det folk har klagat/whinat om är för det mesta buggar i olika former, som ibland verkar uppstå efter att man har släppt en ny patch. Dessutom har serverbrowsern varit en surdeg sedan releasen, men verkar nu fungera som den ska (?).

URK
Medlem

det som är roligt är att först nu så kommer såkallade beta som gör om ditt bf2 till bf2 1,4beta. vad har det varit under resten av året och dessa patcher.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:

det som är roligt är att först nu så kommer såkallade beta som gör om ditt bf2 till bf2 1,4beta. vad har det varit under resten av året och dessa patcher.

Hehe, ligger en del i det. Tanken är väl att man genom att införa beta-versioner ska undvika frustration hos de som inte gillar dåliga patchningar. Att man får patcherna bättre testade innan release.

Inaktiv

1.3 var ju ett helt misslyckat, katastrof om man inte ens kan spela spelet.


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Inaktiv

Har deras interna speltestare äntligen fått sparken? Var på tiden!


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Vad säger ni grabbar? Ska vi ta och betatesta den här skiten så vi får en patch som fixar nån bugg iallafall?

Medlem

Betatesta BF2, måste säga att det är nog det lustigaste jag har hört. Att installera en skarp version av en patch är ju som att alphatesta och då vill jag inte veta hur betatestningen är.

Medlem

tror inte min isp e strulig , det händer på kvällarna också kommer ihåg demot av bf 21 flöt på asbra och man blev aldrig disconnected... sen nu när man pallat o köpa liret så känns det lite som att ha köpt grisen i säcken ändå ska säkert sälja det när ja fixat alla unlock weapons först

12
Skriv svar