Ghost Recon: AW uppdaterat

Medlem
Ghost Recon: AW uppdaterat

När ska GRIN börja fixa dem riktiga problemen me detta spel?? Dem fixar ju bara det enklaste felen, fixa så spelet använder dual core, fixa så AI kan åtminstone låtsas som dem tänker, optimera spelet bättre så man kan lira de med någorlunda bra fps, själv har jag någorlunda bra burk, undrar hur segt det går för dem med lite lägre specs?? Tycker GRAW´s performance har blivit sämre för varje patch... fixa det istället för massa MP fixar, jag vill att single player delen ska funka någorlunda bra också... men det är väl för svårt för amatörerna på GRIN!!??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Tja jag har en medeldator och kör i 40-60fps, varje patch som kommit har gett mig högre fps. Dom flesta på tex GR.net forumet verkar anse att AI'n är smartare nu och att patcharna hjälpt och det kommer fler patchar. Som det ser ut nu så kommer det komma en patch i månaden ett tag framöver.

Medlem

Vad har du för ljudkort??? Jag har länge misstänkt att mitt X-FI ljudkort gör vissa spel hackiga?? Jag hade inga problem me mitt Audigy 2, men X-FI:n har stora problem me OpenAL och EAX 5hd!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

HaZe303.

Har du tankat ner nya uppdateringen till X-FI kort?
Har fixat vissa problem.

Medlem

Tack light för förslaget, men joo jag håller alltid alla drivrutiner updaterade... Så det är inte det...:( men nåt e det, för jag problem med många spel, vet inte vad det är. Har kollat all hårdvara och drivrutiner och allt på den fronten verkar 100% ok. Men näe ändå låg "performance" i många spel...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Redaktör

HaZe303: jag får också extremt dålig prestanda i detta spel (läs vår recension. Jag fick skräpfart, för den andra testaren flöt det fint). Har inte testat de senaste två patcharna, vet därför inte om/hur prestandan påverkas. Har dock testat med Audigy- och X-Fi-ljudkort, ingen skillnad.


signatur
Medlem

Ok... ja det var iallafall bra att veta... tack.. kanske ska försöka se om patchen gör nå nytta ändå...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Creative är kända för att slöa ned burkar.
Testa att köra utan ljudkort för att testa.
Finns förvisso annat som spelar in också men du kan ju ta en titt på tweakguides.com och se om du hittar någonting som hjälper.

Känner du att det är dags för ett nytt ljudkort så kan du ju glutta en del på TerraTec's kort. Jag har inget själv men de sägs vara bra.
Blir nog ett själv när man har pengar igen


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Fan, folk skriver så många grammatiska fel här att man börjar undra vad som är fel i skolan.... Kom igen nu och lär er stava korrekt och skriva grammatiskt korrekt! Det är faktiskt viktigt att kunna uttrycka sig skriftligt...det är ofta vad man lättast kan särskilja den bildade från den obildade med! Det vore kanske bra om man vore tvungen att ange sin ålder på FZ så att man vet om dessa ofta skrämmande stavfel/grammatiska fel beror på ålder eller oursäktlig okunskap?? Bara som en parentes så kan jag tillägga att min barndomskompis som jobbar som högstadielärare säger att skolan idag är mycket lättare än för 15-20 år sedan så egentligen finns ingen relevant ursäkt för att ungdomar blir dummare i huvudet... Om ni fjortisar kunde kanske fatta att det är mycket bättre att plugga och idrotta än att spela datorspel och tv-spel så kan ni hänga på FZ om några år med gott samvete och schysst jobb istället för att vara socialt utslagna eller bo hos mamma och pappa när ni är över 20 år gamla. *suck* skärp er nu för fan....

(nej, jag är inte på dåligt humör, bara oroad för det faktum att dom som ska "styra" Sverige om några år är okunniga imbeciller som inte har några mål i livet förutom att levvla i WoW och skriver högskole-uppsatser med samma språk som dom chattar på nätet.) Kom igen nu sossar och satsa med på skolan!!

Medlem

fan lixom, fedorov du har ju hellt rätt när du skriver dettajag är 33 bast o jag blir såå förbanad när morsan stör mig när jag lirar. vafan ska hon bry sig när jag hämtarr socialbiddraget, klockan 3 eller halv4a spelar väll ingen rolll???????

Men on topic då, har undrat ett tag vilka spel som har stöd för Dual Core? Har GR:AW det? Jag har införskaffat en sådan burk nämligen och söker med ljus och lykta efter en site där det kanske möjligen listas de spel som stödjer detta. Någon som vet?


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

GRAW stödjer inte dual core iaf. Trevligt inlägg Fedorov, dock så tycker jag att inläggen i just den här tråden får fram sina budskap rätt bra vilket egentligen är vitsen, eller hur?

Inaktiv
Skrivet av Fedorov:

Kom igen nu sossar och satsa med på skolan!!

Offtopic, men S har inget intresse av att se att folk blir framgångsrika. Tvärtom så är deras syfte att se till att folk blir lydiga arbetare eller bidragstagare som är livrädda att rösta på annat parti då de kan tänkas behöva röra på arslet.

80år av social misshandel pekar bara åt en riktning.

Medlem

Snabbgoogling:
Thompas forum: Dual Core supported games
En liten artikel om dubbelkärnor: Dual Core Done Right
Annan info

Vet inte hur nödvändigt det är med fler kärnor, dock.
Jag kör på en Radeon 9800 Pro och en XP 2800+ och tycker att det flyter på utmärkt. Att kolla igenom systemet ordentligt är kanske på sin plats.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Zarkow:
Skrivet av Fedorov:

Kom igen nu sossar och satsa med på skolan!!

Offtopic, men S har inget intresse av att se att folk blir framgångsrika. Tvärtom så är deras syfte att se till att folk blir lydiga arbetare eller bidragstagare som är livrädda att rösta på annat parti då de kan tänkas behöva röra på arslet.

Ja fyfan vad du kan politik


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Snabbgoogling:
Thompas forum: Dual Core supported games
En liten artikel om dubbelkärnor: Dual Core Done Right
Annan info

Vet inte hur nödvändigt det är med fler kärnor, dock.
Jag kör på en Radeon 9800 Pro och en XP 2800+ och tycker att det flyter på utmärkt. Att kolla igenom systemet ordentligt är kanske på sin plats.

Ha ha ha... Ok, två delar bra länkar och en rolig länk blir tillsammans ett för mig bra svar i denna topic... Det borde dock flyta på bra för mig, men eftersom jag inte har GR:AW, men har dubbla kärnor kanske jag ska införskaffa spelet asap... Eller inte, framtiden och plånboken får utvisa!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

1
Skriv svar