Tysk The Settlers II-demo

Robot
Medlem
Tysk The Settlers II-demo

Nice.. tyska är inga problem om man är desperat.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Har spelat Settlers II rätt mycket, får se om detta är lika bra

Medlem

Spelade det mycket när det kom , får nog tanka, ser bra ut

Medlem

Sweeeet, jag är desperat å jag läste tyska 2 veckor när jag gick i 6an, kommer nästan ihåg hur man säger "grön", men det får räcka, Ze next generation, here i comes!

Medlem

har lirat några minuter tills jag tabbade ur och fick bluescreen of death, men det lilla jag lirade var helt okej faktiskt kände igen musiken och hur spelet funkade, enda lite irriterande var såklart tyskan samt lite nya "upphottade" ikoner. var bättre förr men detta är ändå helt okej

Inaktiv

Men varför alltid på tyska


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

dö bluebyte ( om de e dem som nu gjort remaken ) =/ ska alltid hålla på o förstöra med tyska..

Medlem

Uhm.. för att de ÄR tyskar och de har all rätt att göra som de vill med sina spel? Hade vi gnällt om Dice valde att släppa demot till Battlefield 1942 enbart på svenska enbart innan resten av världen fick ta del av det? Tror inte det...

Se det som att de sonderar läget i Tyskland först innan de släpper det till resten av världen. Det är bara demot för bövelen.


signatur

- r4z0r -

Medlem

jojo men ändå, varför inte göra på engelska direkt liksom, är ju... standardspråk eller vad man ska kalla't de gör ju fler glada om de släpper't på engelska än på tyska liksom

Medlem

Läste detta, ska tanka ner demot o pröva.

"The demo also contains english files so you can play in english-
Just go into path: data/language and rename catalog "de" to "gb" and "gb" to "de", then everything is in english."

URK
Medlem
Skrivet av r4z0r:

Uhm.. för att de ÄR tyskar och de har all rätt att göra som de vill med sina spel? Hade vi gnällt om Dice valde att släppa demot till Battlefield 1942 enbart på svenska enbart innan resten av världen fick ta del av det? Tror inte det...

Se det som att de sonderar läget i Tyskland först innan de släpper det till resten av världen. Det är bara demot för bövelen.

vi svenskar är så dumma så många skulle vilja ha på eng istället på svenska ändå.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

"The demo also contains english files so you can play in english-
Just go into path: data/language and rename catalog "de" to "gb" and "gb" to "de", then everything is in english."

Funkade perfekt :D,

Medlem
Skrivet av URK:
Skrivet av r4z0r:

Uhm.. för att de ÄR tyskar och de har all rätt att göra som de vill med sina spel? Hade vi gnällt om Dice valde att släppa demot till Battlefield 1942 enbart på svenska enbart innan resten av världen fick ta del av det? Tror inte det...

Se det som att de sonderar läget i Tyskland först innan de släpper det till resten av världen. Det är bara demot för bövelen.

vi svenskar är så dumma så många skulle vilja ha på eng istället på svenska ändå.

Precis, ryser fortfarande när jag tänker på en kompis som hadde diablo 1 till Playstation
där man kunde köra med Svenska ugh!

"Vill du köpa en dekokt?" lol....

Inaktiv
Skrivet av Excerion:
Skrivet av URK:
Skrivet av r4z0r:

Uhm.. för att de ÄR tyskar och de har all rätt att göra som de vill med sina spel? Hade vi gnällt om Dice valde att släppa demot till Battlefield 1942 enbart på svenska enbart innan resten av världen fick ta del av det? Tror inte det...

Se det som att de sonderar läget i Tyskland först innan de släpper det till resten av världen. Det är bara demot för bövelen.

vi svenskar är så dumma så många skulle vilja ha på eng istället på svenska ändå.

Precis, ryser fortfarande när jag tänker på en kompis som hadde diablo 1 till Playstation
där man kunde köra med Svenska ugh!

"Vill du köpa en dekokt?" lol....

Haha, Svenska rösterna i Diablo 1 var ju fucking awesome!


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem

mjo svenska i spel känns bara.. löjligt.. förrutom i Dungeon Keeper 2, där är det rätt mysigt med svenska röster osv

Medlem

Hmm... hur får man dem att bygga? ^^

Fick ut massa settlers från HQ och sen skapade där de skulle börja bygga, men inget hände. Sen helt plötsligt så försvann massa settlers.

Help?

URK
Medlem
Skrivet av PriMo:

Hmm... hur får man dem att bygga? ^^

Fick ut massa settlers från HQ och sen skapade där de skulle börja bygga, men inget hände. Sen helt plötsligt så försvann massa settlers.

Help?

som tur var så hade man spelat orginal 2an innan så man glömde inte att bygga väg.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av URK:

som tur var så hade man spelat orginal 2an innan så man glömde inte att bygga väg.

Ahh, okej. Själv har man spelat 3:an mer än tvåan. Tur att det finns proffs som du da som kan hjälpa oss veteraner. ;P

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Svampn:

Haha, Svenska rösterna i Diablo 1 var ju fucking awesome!

hmmm.. vad har jag nu missat?


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

1
Skriv svar