Lira Prey tre dagar innan premiären

Robot
Medlem
Lira Prey tre dagar innan premiären

Mycket tråkigt tycker jag, endast de som har kreditkort kan köpa spelet innan, det blir ju ingen premiär då längre.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

QRT
Medlem

Smidigt tycker jag, fast jag föredrar fodral å grejjer

Medlem

hmm tror det är rätt många som har kreditkort hehe ..så det lär bli många som lär köpa det så ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Man behöver inte kreditkort, det funkar med betalkort.


signatur

Working as intended.

Medlem
Skrivet av fladder:

Man behöver inte kreditkort, det funkar med betalkort.

Jupp, Master card eller Meastro duger fint.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av QRT:

Smidigt tycker jag, fast jag föredrar fodral å grejjer

Amen!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Enda sättet för dom att få mig att köpa något via download är om det är enda alternativet.

Tyvärr är det ju troligt att handla ett spel på skiva i fodral antagligen totallt försvinner i framtiden. Jag håller helt med QRT å redmac, föredrar definitivt en fysisk kopia av det jag köpt framför endast ett serial nummer.

Medlem

Känns inaktuellt när utgivarna av fysiska kopior aldrig kommer att gå med på en kraftig prisreduktion för webbaserad försäljning.

Medlem

Tokdyrt. Blir det inte VAT på det också? Nä, tacka vet jag Webhallen.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Redan bokat Limited Edition hos Webhallen.

Medlem

ska förboka ett ex på GAME, Måste ha Limeted Edition även om jag inte tycker om spelet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

synd att det kostar 300kr extra på xbox360.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Om man bokar Prey hos Play.

"PLAY.COM EXCLUSIVE! Pre-order PREY on PC or XBOX360 today and receive a code to download Volume 1 of the PREY SOUNDTRACK FREE! This offer will only be available to PLAY.COM pre-order customers!!

http://www.play.com/Games/PC/4-/688401/-/Product.html?searchs...

Medlem

Är det tänkt att man annars ska köpa soundtracket separat annars? Betala två gånger för soundtracket?

Å andra sidan kan det ju vara bra för de som endast är intresserade av musiken, och inte så mycket spelet.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Å andra sidan kan det ju vara bra för de som endast är intresserade av musiken, och inte så mycket spelet.

Du menar att de som inte är intresserade av spelet bokar det ändå, bara för att få musiken?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nej, jag menar ifall de släpper ett soundtrack separat till försäljning, som man måste betala för. Jag tolkar "download Volume 1 of the PREY SOUNDTRACK FREE!" som att det kommer finnas tillgängligt att ladda ner mot en penning annars.

Detta kan ju vara en bra idé om man är intresserad av musiken, men inte själva spelet. Att kunna köpa soundtracket separat.

Fast vi som köper själva spelet borde ju få soundtracket med hur som helst, då det är inkluderat i spelet, och vi redan har betalat för rättigheten att lyssna på det.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Nej, jag menar ifall de släpper ett soundtrack separat till försäljning, som man måste betala för. Jag tolkar "download Volume 1 of the PREY SOUNDTRACK FREE!" som att det kommer finnas tillgängligt att ladda ner mot en penning annars.

Detta kan ju vara en bra idé om man är intresserad av musiken, men inte själva spelet. Att kunna köpa soundtracket separat.

Fast vi som köper själva spelet borde ju få soundtracket med hur som helst, då det är inkluderat i spelet, och vi redan har betalat för rättigheten att lyssna på det.

Ah, kopplade nu. Jag är lite trött i ögat...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar