Medlem
Frihet!

Äntligen så är allt skolarbete inlämnat. Efter att ha jobbat stenhårt med alla sista inlämningar och prov i flera veckor nu så kan jag äntligen pusta ut, dra fram listan med spel jag har som jag inte haft tid att spela och sätta mig och spela igenom dem. Tror den innehåller ett 20-tal spel, både gamla och nya, som jag inte spelat innan och känner att det vore värt att göra det. Någon mer som kännt samma sak nu den sista tiden, nu innan skolan slutar för denna termin? Och ett stort tack till FZ som gjort så att man kan lägga upp sina egna indiespel, blir nog att fortsätta på projektarbetet 'Drudgery' (finputsa och lägga till lite saker) och lägga upp här på FZ.

Ah, vad skönt det kommer vara utan skolarbete.

#blogg

Medlem
Frihet!

Rövhål! Fixar du mina grejer med eller?


signatur
Medlem

Haha! Knappt så jag ens orkade med det jag hade, så vad sägs om... nej? Bara att hålla ut annars

Inaktiv

Redovisning i engelska på måndag, gruppresentation på tisdag i samhällskunskap, matematik d prov på fredag samt inlämning av programmering b projekt på fredag. Någon som vill byta?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Hade liknande för någon vecka sen där jag hade religion prov på måndagen, nationellt matte c prov på onsdagen, elektronik projekts inlämning på torsdagen och inlämning av projektarbete på fredagen. Lyckades skjuta på elektroniken till veckan efter däremot... annars hade jag antagligen utfört seppuku.

1
Skriv svar