Playstation 3:s gränssnitt filmat

Robot
Playstation 3:s gränssnitt filmat
Medlem
Playstation 3:s gränssnitt filmat
Citat:

PS3 stödjer både möss och tangentbord via USB.

Så man kan alltså lira spel med tangentbord och mus? Eller är det enbart till för internet m.m..

Medlem

.. vilket innebär att jag kan använda mitt tangentbord som jag använder till PC:n? (USB, givetvis).

Medlem

Beror väl som vanligt hur spelet är programmerat. Det går ju att köra mus/tngb till Xbox med.
Men är inte spelen anpassade så kvittar det ju ändå.
Ser att dom byggt på PSP interfacet. Kan nog fungera bra.
Det är lättöverskådligt och ganska smidigt i den bemärkelsen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Varför går det 2st sladdar ifrån kontrollern? ..trodde PS3 var trådlöst -> Blåtand


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Okej, jag antar att ni på FZ har fått solsting? Detta har ni redan haft en nyhet om...

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=13415

Flakmonkey
Skrivet av radiuz:

Okej, jag antar att ni på FZ har fått solsting? Detta har ni redan haft en nyhet om...

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=13415

därför som det också står att det inte är den första filmen, utan en bättre Den här är i betydligt bättre kvalitet och man hör vad de säger ^^

Medlem

Hmm kanske jag som fått solsting då!

Impad utav dom icke existerande ladningstiderna..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Ganska fantasilös dashboard om du frågar mig tycker 360.ns är mycket snyggare.

Flakmonkey

tycker dock det verkar smidigare, det till Xbox 360 är inte dåligt men det är knappast snabbt eller särskilt smidigt och det känns betydligt viktigare än hur det ser ut...

Medlem

Jo kanske det men jag föredrar nog ändå en halvsnabb dash en en skitful Fast man kan säkert ändra bakgrund som med psp.n

Medlem

fan va kvickt det såg ut, kan inte vänta!


signatur

Meep!

Inaktiv

Kan inte bli mycket bättre enligt mig.


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

1
Skriv svar