Titan Quest patchas på onsdag

Robot
Inaktiv
Titan Quest patchas på onsdag

Inte en dag förtidigt.

Nötter!

Medlem

jaa... man har en känsla av att det behövs...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Har försökt spela det lan nu, höll på i 4 timmar med olika fixar och har inte fått det att funka på ngn av 4 datorer i över 15 minuter utan att det krashar.

Släpptes ungefär en månad för tidigt.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Har försökt spela det lan nu, höll på i 4 timmar med olika fixar och har inte fått det att funka på ngn av 4 datorer i över 15 minuter utan att det krashar.

Släpptes ungefär en månad för tidigt.

Köp Retail så försvinner det problemet. Det är ett känt problem med just den crackade versionen. Sedan får du säga att du köpt det osv osv bla bla bla, fakta kvarstår

Medlem
Skrivet av Divion:
Skrivet av MrMadMan:

Har försökt spela det lan nu, höll på i 4 timmar med olika fixar och har inte fått det att funka på ngn av 4 datorer i över 15 minuter utan att det krashar.

Släpptes ungefär en månad för tidigt.

Köp Retail så försvinner det problemet. Det är ett känt problem med just den crackade versionen. Sedan får du säga att du köpt det osv osv bla bla bla, fakta kvarstår

Nästan sant.. Finns dock allt för många med orginal som har det problemet också, men 4 olika datorer? Då är det antingen crackade eller maximal otur..
Funkar fint för mig. Inte ett problem och jag är inne på mitten av svårighetsgraden Epic.

Inaktiv
Skrivet av Heya:
Skrivet av Divion:
Skrivet av MrMadMan:

Har försökt spela det lan nu, höll på i 4 timmar med olika fixar och har inte fått det att funka på ngn av 4 datorer i över 15 minuter utan att det krashar.

Släpptes ungefär en månad för tidigt.

Köp Retail så försvinner det problemet. Det är ett känt problem med just den crackade versionen. Sedan får du säga att du köpt det osv osv bla bla bla, fakta kvarstår

Nästan sant.. Finns dock allt för många med orginal som har det problemet också, men 4 olika datorer? Då är det antingen crackade eller maximal otur..
Funkar fint för mig. Inte ett problem och jag är inne på mitten av svårighetsgraden Epic.

Du försökte med andra ord aldrig att trycka alt-tab


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Har en kompis (lovar ) som kör den crackade versionen med kraschintervall på 2-4 timmar så jag undrar om den piratkopierade versionen är sämre än retail eller om de helt enklet kraschar lika mycket.

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Du försökte med andra ord aldrig att trycka alt-tab

Jo, tom det funkar bra. Får upp laddningsrutan i ett par sekunder eller så när jag går tillbaka till spelet.

1
Skriv svar