Gratistesta DoD: Source nästa helg

Robot
Medlem
Gratistesta DoD: Source nästa helg

Igen? Jaja.. Hoppas mera köper det nu då!

Medlem

Ingen som vill ha det därför gör de om det

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Ingen som vill ha det därför gör de om det

Word.

För kass FPS för att vara spelbart, gamla DoD på HL 1 motorn har så mycket bättre känsla...

Medlem

Man kanske skulle testa det igen då om det ändå är gratis.

Medlem

Jag gillade det skarpt och tänkte köpa det men inte fått tummen ur så att säga. En till gratishelg är guld!

Medlem
Skrivet av Ankan:
Skrivet av BlackBurn:

Ingen som vill ha det därför gör de om det

Word.

För kass FPS för att vara spelbart, gamla DoD på HL 1 motorn har så mycket bättre känsla...

Bullshit, Source- motorn är grymt bra optimerad! Du får lära dig hur man testar sig fram till ett laggfritt spel.

Medlem

Visst äger Source motorn men den där gamla dod känslan finns inte kvar Och hälften fattas ju fortfarande inga britter än t.ex ingen semi-auto rifle heller Ne jag säger bara vill ni ha ett WW2 köp Red Orchestra Ostfront !
Tycker det är synd att Valve verkar prioritera nya banor och bättre grafik istället för att fixa t.ex känsla eller som i css fixa till hitboxarna...

Medlem

Gratis är inte fel.. tidsfördriv, kan passa på o lira med några polare kanske, bli smekt tills jag gråter.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Visst äger Source motorn men den där gamla dod känslan finns inte kvar Och hälften fattas ju fortfarande inga britter än t.ex ingen semi-auto rifle heller Ne jag säger bara vill ni ha ett WW2 köp Red Orchestra Ostfront !
Tycker det är synd att Valve verkar prioritera nya banor och bättre grafik istället för att fixa t.ex känsla eller som i css fixa till hitboxarna...

Har du missat att man i senaste uppdateringen fixade till hitboxarna?

Medlem

+ att man la till två nya banor och ett nytt spelsätt!

Medlem

4 nya banor och ett nytt spelsätt, inte 2.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Inte hitboxarna till dod:s utan till css det är där de behöver fixas inte till dod.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Inte hitboxarna till dod:s utan till css det är där de behöver fixas inte till dod.

Hitboxar behöver fixas till båda. JAg älskar DoD, helt underbar spelkänsla med fysiken och grafiken. Varvar det med BF2.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Gillar inte dod längre Roost ftw

Medlem

Dod är roligt att spela lite då och då när man har FPS suget, efter förra testhelgen köpte jag spelet och vad jag vet var det ganska månag som skaffade det efter den helgen så det stämmer inte att ingen ville ha det. Dom kör antagligen ny helg för att visa de nya ändringarna och få fler folk intresserade.

Inaktiv

de här va helt underbart att vara sniper i!
åh, tackar för ännu en demo!

Medlem

Det ska utnyttjas.... igen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

4 nya banor och ett nytt spelsätt, inte 2.

Vart ser du dom fyra nya banorna? Nej gott folk det är två nya banor och inte fyra som Dumlen säger, Colmar och Jagd heter dom!

Medlem
Skrivet av F3D:

de här va helt underbart att vara sniper i!
åh, tackar för ännu en demo!

Själv avskyr jag krypskytten. Känns som geväret alltid har 100% precision. Blir tokig på alla jävlar som använder krypskyttegeväret som närstridsvapen.

Inaktiv

100% precision är det jag gillar! ;D
nä men, klart man ska träffa där man siktar..inte cs style där det kommer lite halvt som halvt random kulor överallt
quake3 skada I guess... aim skill > aim lotto

Medlem

Tycker ochså att snipern är fin att leka med men oftast är det ju alltid den sämsta spelaren som får den..

Medlem

Vad nickar alla här som kör dod=) vore skoj och veta så man känner igen någon FZare=P Själv heter jag Ånglokomotiv! Gullegossen

Medlem
Skrivet av Farks:
Skrivet av F3D:

de här va helt underbart att vara sniper i!
åh, tackar för ännu en demo!

Själv avskyr jag krypskytten. Känns som geväret alltid har 100% precision. Blir tokig på alla jävlar som använder krypskyttegeväret som närstridsvapen.

Spela bf2, försök snipra där, gl hf.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Dumlen:

4 nya banor och ett nytt spelsätt, inte 2.

Vart ser du dom fyra nya banorna? Nej gott folk det är två nya banor och inte fyra som Dumlen säger, Colmar och Jagd heter dom!

Jag tror han menar 4 nya banor sen förra testhelgen...

dod_argentan, dod_colmar, dod_jagd och dod_kalt är de 4 nya banorna som kommit ut till DoD Source.

Tror inte dessa banorna var ute vid förra testhelgen.

Annars är detta ett bra försök av Valve att försöka sälja detta skruttiga spel.

En sak jag aldrig kommer fatta är, varför detta spelet flyter som skit, medan half life 2, cs source, episode one och till och med LOST COAST flyter bättre än dod source... :/

And the mystery goes on...

Medlem

Måste man ha HL2 installerat för demot? Ska testa detta, läste att dom fixat hitboxarna så det är värt ett försök.

Medlem

uppgradera mitt brozepack för 10 dollar 6 månader innan release, tanka ner det samma dag som det kom på steam, lira en gång och aldrig mer...ne fy fan

Medlem

Layne, det har blivit MYCKET förändrat sedan dess..

Medlem

DOD gubbarna är uppbyggda av mer hitboxar och mer avancerade ragdoll's.
Gissar på att det är det som drar den extra kraften jämnfört med CS:S och HL2.
Men å andra sidan så spelar man nya cs_militia på CS:S.
Så kryper min dator på knäna och ber om nåd @ 15fps.
Så beror nog även lite på vilka tekniker och effekter som finns på banorna med.
DOD banorna brukar ha en del mer saker runt omkring på banorna och detaljer jämfört med CS och HL2 ditton.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Dod:s är ett rikigt bra spel tycker jag, och den lilla summa som man kan få det för är helt klart värt det. Det är snyggt, snabbt och skönt.


signatur

<3

12
Skriv svar