Hemma igen

Medlem
Hemma igen

Jag har tillbringat söndag kväll till torsdag eftermiddag på resande fot.

Familjen har besökt Arken (ligger i Brunna som ligger utanför Kungsängen som ligger utanför Stockholm). Arken är en kristen församling och ett helandecenter.

För att göra en lång historia kort fick jag många starka profetior. Dels tog Gud upp gamla saker som de kunde be för (jag behövde inte säga nåt - utan människorna där profeterade, alltså Gud pratade genom dom, om saker som hade hänt). De profeterade även om framtiden.

Efter dagarna var jag glad som aldrig förr och lättare än en fjäder. Jag rekommenderar ALLA (inte bara dom som har problem och behöver helas på ett specifikt ställe) att ansöka till Helandedagarna på Arken. Visserligen ska man helst vara frälst innan så man vet vad dom pratar om och så vidare. ^^

www.arken.org

Mycket härligt var det...

#blogg

Inaktiv
Hemma igen

Får man åka dit och kritisera vad de håller på med?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Japp. Såvida du vill kritisera ett ställe som har hjälpt tusentals personer att få rätsida på sitt liv. Inte bara fysiskt (cancer och andra allvarliga sjukdomar) utan även psykiskt.

Det är en massa människor som har blivit fri från depression, panikångest och så vidare.

Men om du vill kritisera församlingen för att de hjälper folk så är det fritt fram. Leta upp "kontakt" på www.arken.org

1
Skriv svar