Xbox 360-version av Prey-demot släppt

Robot
Xbox 360-version av Prey-demot släppt
Medlem
Xbox 360-version av Prey-demot släppt

Yay

Medlem

tycker inte det verkar så bra, gillar inte monsterspel!

Medlem

Det är fett bra... och nej det är inget "monsterspel"... det är mycket mer än så!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av _jozo_:

tycker inte det verkar så bra, gillar inte monsterspel!

Dom är faktiskt utomjordingar och inga monster.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv
Skrivet av Zoidberg:
Skrivet av _jozo_:

tycker inte det verkar så bra, gillar inte monsterspel!

Dom är faktiskt utomjordingar och inga monster.

Och de har känslor, så va lite schysst! :>


signatur

Just Another Noob
Jocke

Medlem

Frameraten är kass

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Frameraten är kass

Hur fan kan man missa frameraten på en xbox360 undrar jag över..

Medlem

De har en deadline och inte hinner tweaka det ordentligt eller nått var ju likadant med Quake 4.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Frameraten är kass

Jaså? Jag tycker att den är stabil.

Medlem

Lirat nått multiplayer ? Där hackar det sönder ibland

Medlem

Jag har demot både till PC och 360, och jag måste säga att jag blev grymt imponerad grafikmässigt av 360 demot.

Inaktiv
Skrivet av BlackBurn:

Lirat nått multiplayer ? Där hackar det sönder ibland

Kanske beror på din ping.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Lirat nått multiplayer ? Där hackar det sönder ibland

Jo, men när jag har upplevt det så har jag bara spelat mo jänkare. Annars flytr det på finfint.

Medlem

Ok Jag fastnade inte för spelet Mp sög tycker jag.

Medlem

När det beror på nätverket så brukar man säga att spelet "laggar", och när det beror på grafiken (undermålig hårdvara) brukar man säga att det "hackar". Det leder till mindre förvirring om man använder rätt begrepp.

/ tips från en som varit en HPW när QuakeWorld var populärt.

Medlem

Det borde flyta på 360n, det flyger på min 3000+ , 128 ,mb ram 6600, 1024 ram, på max. Skit bra optimerat.

Medlem

Ja men det många glömmer är att visst 360;n har massa cpu och gpu kraft. Men både sony och MS har packat i för lite minne för att ha någon använding för all den kraft. Tänk dig själv, en dator har 256-512mb Video-Ram + 512mb-2gb vanlig RAM. En 360 har bara ynka lilla 512mb i ram som måste delas upp till allt, spelet, texturer m.m. Så synd att inte Sony och MS fattar att dem borde ha skrotat allt onödig överflöd och slängt i minst 512mb ram till istället så man har 1gb. Vem bryr sig om hd-dvd eller BlueRay så länge man har spel som flyter på bra. Nu måste dem snåla med allt i spel tillverkningen bara för att ha en massa onödigt skräp på dem som ingen använder i spel ändå...

Hellre 2core´s istället för 3 om vi fått 1gb i minne istället. Eller hade gärna pröjsat tusen spänn mer för en 360 med 1-2gb minne. Synd att dem ska fortfarande få maskinerna till någon Multi-Media maskin, fast nästan alla bara spelar på dem.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det behövs inte mer ram än 512 till varken 360 eller ps3 därför att både ps3.an och 360.n inte har något komplext opertivsystem som ligger och kör 100+ processer och suger minne.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Det behövs inte mer ram än 512 till varken 360 eller ps3 därför att både ps3.an och 360.n inte har något komplext opertivsystem som ligger och kör 100+ processer och suger minne.

Exakt, många som inte tänker på det.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Näe men när jag lirar pc, så använder Windows och andra processer bara 100-200mb minne. Inte så mycket, så det där stämmer inte. T ex bara BF2 använder 800mb ram minne, plus video ram som jag inte vet hur mycket, men säkert mer än 100-200mb. Så det där är inte korrekt. T om 3DR säger att enda svagheten konsollerna(360,ps3) har är brist på minne.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar