FlatOut 2 på väg till butik

Medlem
Skrivet av Rampager:
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av HaZe303:

Ja det är synd att bugbear har gjort ett bra spel, och så kommer Empire och förstör det hela med STARFORCE. Inte sjysst mot spel tillverkaren. Bugbear borde säga till om det, dem kommer förlora mycket pengar pga det här. Själv tänker jag tanka spelet om det blir STARForCE!! Inget mp för mig då..

Konstigt att många Engelska förlag använder just Starforce. Eidos har det ibland, Codemasters, och Empire... är STARForCE från UK??

Om jag inte minns helt fel är det från ryssland, rätta mig gärna om jag har fel

Ryssland svar ja.

och där fick vi svaret på varför det inte funkar

Medlem

Känner bara till 2 spel där starforce 4 e knäckt,Colin Mcrae 2005 o King Kong...finns säkert fler...
Men har köpt Flatout 2 iaf o de va ett riktigt bra köp...de e skitroligt o bättre än 1:an

Medlem
Skrivet av stiffler:

Känner bara till 2 spel där starforce 4 e knäckt,Colin Mcrae 2005 o King Kong...finns säkert fler...
Men har köpt Flatout 2 iaf o de va ett riktigt bra köp...de e skitroligt o bättre än 1:an

Låt mig se... de skeppas just nu till europa.. och du, har köpt spelet nu? ...


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Om jag inte minns helt fel är det från ryssland, rätta mig gärna om jag har fel

Ja! STARFORCE är från Ryssland!

och Ja! STARFORCE suger!!! Dä blir bojkott på Flatout2 mä! Synd ettan va jävlit kul!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av stiffler:

Känner bara till 2 spel där starforce 4 e knäckt,Colin Mcrae 2005 o King Kong...finns säkert fler...
Men har köpt Flatout 2 iaf o de va ett riktigt bra köp...de e skitroligt o bättre än 1:an

Låt mig se... de skeppas just nu till europa.. och du, har köpt spelet nu? ...

Låt mig visa dig....finns nåt som heter postorder...som typ Weballen o förhandsbokning
Det har ju släppts i USA juh
Fick hem det i brevlådan i går.

Medlem

Men kom igen! Vi behöver ett Demo nuu! Är spelet redan släppt så är det ju verkligen dax att släppa ett demo..

Medlem
Citat:

The first FlatOut game isn't on the Xbox 360 backwards compatibility list. Have you considered releasing a patch for FlatOut2 to allow Xbox 360 owners to buy and play the new game when it comes out?

We have actually investigate this to great extent, but it is not really up to developer to provide backwards compatibility support. It is something only Microsoft can do and it's completely hands-off for the developers. So, at present we don't know if the FO2 will run on the Xbox 360 eventually.

Så dumt, så dumt. Det skulle ha varit ett givet köp annars.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag kommer köpa det.
Jag har inte haft några problem som helst med StarForce.

Inaktiv

Flatout 2, segraren i "Vm i överdriven bloom" har släppts. Yay!


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem

för mig det med ifrån .sovjet dvs


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av hansen:

Jag kommer köpa det.
Jag har inte haft några problem som helst med StarForce.

Läs mer på: http://en.wikipedia.org/wiki/StarForce

Controversy

On 30th January 2006 Boing Boing, a popular weblog, labeled StarForce as malware, alleging several problems associated with the protection system, including disk drive performance degradation, weakening of operating system security and stability. A day later on 31 January 2006 Boing Boing received an email from StarForce, threatening legal action and stating that the article was "full of insults, lies, false accusations and rumors". CNET also ran a similar story, and has received similar email. However, Protection Technologies has never proven these claims are false.

On 5th March 2006, a StarForce employee posted a link [5] to an illegal download source of Galactic Civilizations 2, a game developed by StarDock which does not use mandatory copy protection. StarForce later issued an apology for this act [6], after it received a great deal of attention on the Internet.

** Låter som en dålig maffia film..

Medlem
Skrivet av oRRen:

Flatout 2, segraren i "Vm i överdriven bloom" har släppts. Yay!

Kul att hitta ett annat ord för HDR: "överdriven bloom" LOL
Iaf så funkar det väl utmärkt i 2an o i HL2 ep1 m.fl. finns väl inte mycket att klaga på där eller?!

Vad är det egentligensom e så fel med HDR ,ni som tycker det? Tycker själv det är så jäkla snyggt om det används "rätt"

12
Skriv svar