Warcraft III uppdaterat

Robot
Medlem
Warcraft III uppdaterat

Fånigt med alla bokstäver, det är som att försöka lura i folk att "det är så lite fel på spelet så att vi bara behöver göra patchar med så lite fixar så att versionsnummret inte ändras".

Hur som helst, det är bra att de fixar fel - till skillnad från andra tillverkare som lyckas få fler fel i patchen än vad som var innan...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vänta nu, nu blev jag förvirrad. Jag har haft 1.2e i typ en vecka eller två. Är ni säkra på att det var -e som släpptes idag och inte -f eller dyl.?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Heh..
Thursday, June 22, 2006 11:48 PM kom den för att vara exakt. Dock hade ingen tipsat FZ så jag passade på att göra det.

Medlem
Skrivet av Rampager:

Heh..
Thursday, June 22, 2006 11:48 PM kom den för att vara exakt. Dock hade ingen tipsat FZ så jag passade på att göra det.

Aha, hehe, okej. Blev lite förvirrad när det stod att den släpptes idag.

OT: Helt otroligt att det här liret fortfarande är så stort med tanke på att det är ett strategispel. Men det är ju så förbannat kul!


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av Mellanare:

OT: Helt otroligt att det här liret fortfarande är så stort med tanke på att det är ett strategispel. Men det är ju så förbannat kul!

Hehe...

StarCraft.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mellanare är väl just för att det är en stratetgi spel det kan hålla så länge...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

är ju iof inte så många som fortfarande sitter o lirar de "vanliga" wc3 längre.. e ju mest DotA och även en del TD som körs! så att säga att då hållt så länge just pga att de är ett strategi spel tycker jag e lite fel då DotA är mer eller mindre RPG..

1
Skriv svar