Gibbmusik

Skägg.
10 Chambers
Gibbmusik

Att poppa musik under gibbstunderna är självklart får vissa men otänkbart för andra. Visst, ska du spela en seriös match och behöver varenda sinne för att få övertaget är dunkabonk osmidigt men under slapplirande är det trevligt att köra lite egna toner.

I tidernas begynnelse, när jag och vännerna knarkade #Doom och #Duke Nukem 3D var det ofta någon Thunderdome som stod på repeat, inte undra på att man blev lite mossig efter ett par timmars fraggande. Senare blev det ofta hårdrock, Rammstein och Clawfinger hördes ofta ur de stackars högtalarna. Jag och Robin poppade ofta Get Up Kids och annan emorock mellan #Counter-Strike-rundorna, kanske inte den mest peppande musiken men oh så bra det är.

Vad spelar du när det är dags att gibba polarna?

#blogg


signatur
Flakmonkey
Gibbmusik

Gibb för mig är ju UT och då spelar jag bara musik om jag lirar "oseriöst", vilket inte är så ofta... men när jag väl gör det så måste det vara något med mycket BPM så man kommer upp i varv. Därför fungerar Prodigy otroligt bra, eller vanlig "dansmusik".

Medlem

Jag drar helst på en salva gangstadansband då det har precis rätta mixen av hänsynslöshet och harmoni.

Annars blir det rock'n'roll i alla dess former.


signatur
Medlem

Rock,trance,techno

nj
Medlem

Metal helt klart, Metallica - Seek & Destroy är en klassiker för FFA-spelande för min del (:

Medlem

Allt från chillout till skruvad blipp-blopp och death metal. Beror helt på vilket humör jag är på.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Åke Vader:

Jag drar helst på en salva gangstadansband då det har precis rätta mixen av hänsynslöshet och harmoni.

Annars blir det rock'n'roll i alla dess former.

Haha, jag gillar att få ett apflagg så här tidigt på morgonen.


signatur
1
Skriv svar