Day of Defeat: Source uppdaterat

Robot
Inaktiv
Day of Defeat: Source uppdaterat

Kanske värt o testa det nu då :]


signatur

sleeplezz

Inaktiv

Lirade lite nu i eftermiddags för första gången sen i vintras, det var rätt skoj. De nya banorna känns väldigt bra!
Jäklit skumt att spela dod:s efter att ha spelat Red Orchestra dock. Laddning av k98 är det viss skillnad på. Hursomhelst, det är olika spel, jag hade bara förträngt vilket hysteriskt tempo det va i dod:s

Medlem

Provade Colmar och la märke till att dom börjat använda mera ljud på banorna vilket är väldigt bra för känslan..

Medlem
Skrivet av Qrush:

Provade Colmar och la märke till att dom börjat använda mera ljud på banorna vilket är väldigt bra för känslan..

Joo, men det var bra förut med tycker jag iaf. Alla ljud spelarna skapade var de ambientljuden som fanns då, riktigt trevligt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Ne detta går inte att lira längre nu när man sitter med roost Man stör sig på allt detta är ett arkad spel så är det bara

Skägg.
10 Chambers

Jag har alltid lirat Day of Defeat för arkadfeelingen; man kan hoppa in och panga lite en stund utan att behöva tänka alltför mycket. Har inte hunnit testa uppdateringarna ännu, är de bra?

De grafiska inställningarna känns som att de kvittar, hdr och annat jox stänger man ju av så att man inte blir störd.


signatur
1
Skriv svar