Favoritögonblicket från Medal of Honor

Skägg.
10 Chambers
Favoritögonblicket från Medal of Honor

Vissa gråter när någon brud dödas i #Final Fantasy, andra får rysningar när rymdraketen drar iväg i #Civilization. Mitt bästa spelögonblick är landstigningen i Normandie i det första #Medal of Honor. Visst, efter det blev det mycket färdigtuggat pangpang i expansioner och uppföljare men inget fläckar det ögonblicket jag i panik rycker framåt i svärmen av kulor från ett gäng arga MG 42:or.

Det nya, #Airborne, verkar faktiskt bli lite av en upplevelse. Det kändes som de testade konceptet i light-version i #Vanguard där du kunde styra fallskärmen, förvisso inom en väldigt begränsad yta. Den senaste filmen tyder på stor frihet, jag undrar bara hur fienderna och kamraterna reagerar på det.

#blogg


signatur
Medlem
Favoritögonblicket från Medal of Honor

Antar att du menar den första pcversionen?

http://www.youtube.com/watch?v=3hcAA_9E2Xs <-- själv gillar man det här normandiescenariot bättre, bort med rammsteinmusiken dock.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skägg.
10 Chambers

Ja, precis. Har det varit normandie-stormningar på konsolversionerna? Och det var det scenariot jag menade, D-Day. Mumma va bra det är.


signatur
Medlem

Joo, som sagt. ifall du tittar på länken i min första post så var det en normandiestormning i Frontline som kom ungefär samtidigt som allied assault.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skägg.
10 Chambers

Frontline, känner jag inte igen?


signatur
1
Skriv svar