Mythic berättar om sina nya ägare, EA

Medlem
Mythic berättar om sina nya ägare, EA

Spelspelspelspelspelspelspelspel PENGAR PENGAR!

Ärligt talat, Warhammer till konsoler, varför är jag inte förvånad ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Död åt EA :evil:

Medlem

EA Games växer igen, snart äger väl EA alla "små" företag där ute.

Inaktiv

Nä, för varje företag som blir uppköpt, så startas tre nya av folk som hoppar av.:)

Medlem

Varöfr konsoler? Räcker väl med all tid det tar att göra spelet till PC... får väl lägga till 6 månader för att de ska ge ut spelet till xbåååååååx också... 2008 here we come... blä


signatur

osv.

Inaktiv

EA equal Umbrella Corporation


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Varför konsoller frågar ni? För där tjänar de pengar.


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av r4z0r:

Varför konsoller frågar ni? För där tjänar de pengar.

Ja, till skillnad från pc spelen där en stor del tankar spelen...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Medlem

Zarkow: Även om denna generations konsoller skulle knäckas (vilket är extremt knepigt då online-funktionerna är de man vill åt) så är det en majoritet som INTE chippar sina enheter och företagen fortsätter sälja bra. PC är ett paradis för pirater då du inte behöver anstränga dig nämnvärt för att ladda ner och spela.


signatur

- r4z0r -

Medlem

men om spelet ska vara online så spelar det ju inge roll dom kommer inte ifrån att betala månadsvis ..
har inte hört talas om att någon har knäckt online systemet...

Inaktiv

r4z0r>> MMORPG till konsol har för fasen inget med piratkopiering att göra...

Flakmonkey

är väl inte så konstigt? är ju en ny marknad som de inte ens behöver utveckla ett nytt spel till utan "bara" behöver anpassa lite för att det ska fungera... kommer ju tjäna multum

Medlem

Dock ser jag inte hur mmorpg kan funka särskilt bra på console tillsammans med pc spelare då det är rätt svårt att skriva saker fort på en console om du inte köpt till tangentbord. Utan allt behöver ju nästan ha voice. Och jag menar lycka till att ha en LFG eller Trade kanal med voice

Så förhoppningsvis så är det ett helt annat spel dem tänker släppa till consoler


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar