Rate my desktop

Medlem
Rate my desktop

För många år sedan så satt jag på en sida som hette något i stil med rate my desktop.
Rolig sida som hela tiden gjorde att jag ville förbättra hur mitt skrivbord såg ut, då man fick ideér från andras bilder.
Sammanslaget så tycker jag idag att jag har fått ihop det rätt så optimalt för mitt användande.
Det enda jag vill ändra på är att byta ut 24" skärmen mot en 30". Jo, jag vill ha mer upplösning bara för att det går!
Så om någon prozac-lycklig, över-rik galning har lust så är det snart min födelsedag.

Vore roligt att hitta någon liknande sida som jag satt på för några år sedan och se hur folk runt om i världen har det idag.
Kanske till och med en svensk sida?!

Så här ser det ut idag på mitt skrivbord.

Klicka på bilden för att förstora den.

#blogg

Medlem
Rate my desktop

FZ hade en tråd med folks skrivbord att hitta här:
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=9007

Den är ju lite mer än ett år gammal så för min egen del så har mycket hänt sedan dess.

edit:
meh, tråden var visst inte så stor som jag vill minnas den.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Är alltid lika intressant att se hur pyttesmå 24"-skärmar ser ut i foton, när den känns enorm då man sitter framför den. Har själv en 24" och varje gång jag tagit en bild på min desktop ser den ut som 19".

Kom till slut på att det handlar om vinklar, och att inte ställa stora saker som skrivare och datorer bredvid

Najs desktop förresten. Fast på tok för "clean" för att jag ska tro att den -verkligen- ser ut sådär till vardags

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Najs desktop förresten. Fast på tok för "clean" för att jag ska tro att den -verkligen- ser ut sådär till vardags

Att visa upp sitt arbetsutrymme, eller sitt skrivbord på datorn osv. brukar ofta resultera till att folk städar innan, vilket blir fusk


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Ahh, jo, man kan kanske tro att jag har städat innan fotot är taget osv, men så är faktiskt inte fallet :).
Jag kan inte sitta vid datorn om det inte är rent på bordet.
Sen hur övriga lägenheten kan se ut är ju en annan fråga

Skribent

Har starkt funderat på att köpa ett likadant Logitech-tangentbord som du har. Hur är batteritider? Märker du av att knapptryckningar och sånt ligger efter när du spelar?

Medlem

Nej, känner ingen fördröjning när jag spelar alls.
Batteritiden kollade jag nu efter någon veckas användande utan att ladda den, då står det 50 dagar kvar. Så det är väldigt bra

1
Skriv svar